וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסופרבול הוקדם לאוקטובר

13.10.2007 / 15:38

אינדיאנפוליס במנוחה, ושתי הטוענות האחרות לכתר, דאלאס וניו אינגלנד, יתעמתו ביניהן. טמפה ביי בטנסי, קרוליינה באריזונה, אוקלנד בסן דייגו

נתחיל ברשותכם בסדר ההפוך הפעם - הימורי המדור. בשבוע שעבר היינו על הגובה אחרי סדרת המשחקים הראשונה - 8 מ-9, כשגם ההימור על ניצחון של מיאמי ביוסטון לא היה רחוק מלהתגשם. ואז באה הסדרה השניה שכצפוי - חירבשה את הכל, עם 1 מ-4 מוצלחים בלבד ו-9 מ-13 בסך הכל.

איזה מזל שהיה את מאנדיי נייט. הימרנו על ניצחון של בפאלו על דאלאס וצדקנו. כי פוטבול משחקים 59:40 דקות (לפחות בבפאלו), ואין אף קבוצה בעולם שתשמוט יתרון של 2 נקודות אחרי שניסיון ההמרה נכשל. לכן סגרנו את השבוע על 10 מ-14, שזה יפה לכל הדעות.

רגע, פוטבול לא משחקים 59:40 דקות? משחקים אותו 60? מאיפה באה השטות הזו? אה, כן, רק בבפאלו משחקים אותו 59:40. טוב, אין מה לעשות, 9 מ-14 בשבוע החולף ו-42 מ-73 לאורך העונה. משתפרים.

ואם בדאלאס עסקינן, גולשים רבים מחו השבוע (ובצדק) על אי שידור המפגש בין הקאובויס לפטריוטס ב-METV. מצטערים, חברים, אנחנו על נסיונות המיילים, שלא הוכיחו את עצמם אצל החברים של ישו, ויתרנו כבר מזמן. נסתפק במה שיש. ומה יש?

19:00: ניו יורק ג'טס - פילדלפיה (METV)

19:00: גרין ביי - וושינגטון (FOX)

22:15: סן דייגו - אוקלנד (METV)

2:15: סיאטל - ניו אורלינס (ESPN)

2:30, מאנדיי נייט: אטלנטה - ניו יורק ג'איינטס (ESPN)

וכמובן, הצפיה הקבוצתית בדאנסינג קאמל, ברחוב התעשייה 12 בתל אביב (מי שכבר עשה את זה מוזמן לכתוב לנו פידבק על המקום).

פארב מחפש ריבאונד (שעה ראשית: 19:00)

גרין ביי (1:4) - וושינגטון (1:3)

אחרי פתיחה מופלאה של 0:4 הגיעה לגרין ביי שיקגו והנחילה לה הפסד בכורה העונה. הפאקרס נשארים בלמבו המתקרר גם השבוע, ואליהם יגיעו הרדסקינס שמחפשים הצהרת כוונות משמעותית אחרי הניצחון הביתי על דטרויט. שלוש פעמים בלבד נפגשו השתיים בעידן פארב, בכולן ניצח מספר 4, כשוושינגטון לא ניצחה את הפאקרס מאז 1988. לרדסקינס יש אולי פיתרון משלהם לבעיית הקוורטרבק המתמשכת, כשג'ייסון קמפבל נבחר לשחקן ההתקפה של השבוע שעבר ב-NFC אחרי התצוגה מול הליונס.

התחזית: זה משחק קשה. מצד אחד אנחנו רוצים להגיד ששנית למבו לא תיפול, מצד שני הרדסקינס של השנה לא נראים פראיירים. ניצחון לוושינגטון


בולטימור (2:3) - סט. לואיס (5:0)

מצחיק כמה מהר משתנה המציאות ב-NFL. במשחק הבייסבול של ליל שבת שודר פרומו על סטיבן ג'קסון מלפני פתיחת העונה (אף אחד לא טורח לעדכן את הפרומואים הללו?), על כך שאחרי עונה ענקית הוא אמור להצעיד את הראמס לפלייאוף.

חמישה שבועות אחרי פתיחת העונה והראמס בסכנת נשירה לליגת ה-CFL, ועל סף הפסד שישי, בלי ג'קסון וכנראה שוב עם גאס פררוט בעמדת הקוורטרבק. הרייבנס נראים איום ונורא התקפית, ומקווים שהחזרה הצפויה של מגן הפינה סמארי רול והתאקל ג'ונתן אוגדן יכניסו רוח למפרשים.

התחזית: ניצחון לרייבנס


שיקגו (3:2) - מינסוטה (3:1)

הברס הצילו לעצמם את העונה בניצחון בגרין ביי, כי מבור של 4:1 הם לא היו יוצאים. בריאן גריסי מילא היטב את חלקו בניצחון ויפתח שוב בעמדת הקוורטרבק. הויקינגים הראו ברבע הראשון שהגנה אולי יש להם, אבל אין שום תוצאה ממשית בהתקפה. אולי החזרה של הקוורטרבק טרוואריס ג'קסון תסייע להם לגדוע רצף של שלושה הפסדים. צפו למשחק מגעיל במיוחד.

התחזית: ניצחון לברס

הלימון ימתיק את הגלולה?

קליבלנד (3:2) - מיאמי (5:0)

הדולפינס ספגו עוד הפסד, חמישי בחמישה משחקים, ולפני שהספיקו להגיד "ריקי וויליאמס" הם שוב יוצאים למשחק חוץ, הפעם במכלאת הכלבים. הבראונס ניגפו כצפוי מול הפטריוטס, וינסו להנחיל למיאמי הפסד שישי ולהשוות את הפתיחה הגרועה שלה בהיסטוריה (6:0, נקבע ב-2004). קלאו למון יפתח במקום טרנט גרין, שייתכן מאוד שסיים את הקריירה בשל זעזוע המוח שעבר, כשבקליבלנד שוב ייקח את המושכות דרק אנדרסון. התופס ג'ו ג'ורבישוס והרץ ג'מאל לואיס בסימן שאלה בבראונס.

התחזית: ניצחון למיאמי


ג'קסונוויל (1:3) - יוסטון (2:3)

זה עשוי להיות משחק מפתח בקרב על המקום השני בבית הדרום, ממנו יבוא, ככל הנראה, כרטיס הויילד קארד. בעונה שעברה טאטאו הטקסאנס את הג'אגוארס במפגן מרשים, והעונה הם צריכים את הנצחונות גם כדי לצבור כוח אמיתי במאבק. מאט שאוב שוב יצטרך להסתדר בלי התופס אנדריי ג'ונסון, כשההגנה שלו תנסה לחטוף את דייויד גרארד בפעם הראשונה העונה.

התחזית: ניצחון לג'קסונוויל


קנזס סיטי (3:2) - סינסינטי (3:1)

משחק בין שתי קבוצות שנראות נורא ואיום. הבנגאלס היו בדיחת הליגה במשך השנים ורצפי הפסדים לא היו זרים להם, אבל הפסד במשחק הזה יהיה הרצף הראשון של ארבעה הפסדים לראשונה מאז הגיע מרווין לואיס לקבוצה, ב-2003. הצ'יפס נראו נורא ואיום בהפסד לג'קסונוויל, ודיימון היוארד וחבריו ינסו לתקן את הרושם שהשאירו בשבוע שעבר על אוהדיהם ב"ארוהד".

התחזית: סינסינטי קבוצה הרבה יותר גרועה ממה שנראה. ניצחון לקנזס סיטי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

פילדלפיה, התהום כבר פעורה

ניו יורק ג'טס (4:1) - פילדלפיה (3:1)

הג'טס סגרו לעצמם את הגולל על העונה עם ההפסד לניו יורק ג'איינטס, והדבר היחיד שעוד נשאר להם לעשות הוא לנסות ולהימנע ממפולת. פילדלפיה רואה איך יריבותיה לבית צוברות נצחונות, ודונובן מקנאב והאיגלס יודעים - הפסד במדולנדס והם מחוץ למשחק.

"כולם אשמים במצב", אמר מאמן הג'טס, אריק מאנג'יני, בעונה שעברה מועמד בכיר לתואר "מאמן העונה". עמיתו אנדי ריד עדיין עומד תחת המתקפות התקשורתיות בעקבות הכישלון שלו לעצור באותו אצטדיון את הגנת הג'איינטס והתפרצויותיה על מקנאב (12 הפלות קוורטרבק, מחציתן של אוסי אומניורה). צ'אד פנינגטון מניו יורק בסימן שאלה וכך גם התופס לברניוס קולס. גרג לואיס לא ישחק, כנראה, בפילי.

התחזית: מפתה להניח שפילדלפיה תתאושש, אבל זה לא יקרה. ניצחון לג'טס


טמפה ביי (2:3) - טנסי (1:3)

וינס יאנג לא נצץ עד כה העונה, אבל מוח השחמט של ג'ף פישר הביא את הטייטאנס למצב שבו ניצחון על הבאקנירס יגרום להם לאיים על ההגמוניה של אינדיאנפוליס בבית הדרום. הבאקנירס סובלים ממחסור חמור ברצים, כשלאחר שקארנל וויליאמס סיים את העונה, גם מייקל פיטמן לא ישחק. יאנג יתקשה למסור מול הגנה טובה מאוד של טמפה ביי, וייתכן שיחסר גם את התופס ברנדון ג'ונס.

התחזית: שנלך על טנסי? למה לא - ניצחון לטייטאנס

תראו מי פה: ויני! (שעה ראשית: 23:05-23:15)

אריזונה (2:3) - קרוליינה (2:3)

הסיפור של ויני טסטאוורדי בן ה-900 (בתעודת הזהות כתוב שגילו הוא 43, אבל זה לא נחשב, הוא בן 900 - סמכו עלינו, בדקנו) מעניין. שתי הקבוצות איבדו את הקוורטרבק הפותח שלהן לכל העונה בשבוע שעבר, ולטסטאוורדי הוצע להגיע לאריזונה כמחליפו של קורט וורנר. הוא סירב וחתם ביום רביעי בקרוליינה, עימה יגיע לפיניקס ואולי יראה קצת סנאפים כמחליפו של דייויד קאר. מבחינת הקרדינלס יהיה מעניין לראות כיצד יסתדר קורט וורנר עם העובדה שהוא לא צריך לעלות יותר כמחליף של ליינארט במהלך המשחק. הוא יסתדר שוב בלי התופס אנקואן בולדין.

התחזית: בסוכנויות ההימורים אריזונה פייבוריטית, סיבה מצוינת ללכת הפוך, כמיטב המסורת במשחקי הפנתרים שלנו. ניצחון לקרוליינה


דאלאס (0:5) - ניו אינגלנד (0:5)

נו, מה יש עוד להגיד על המשחק הזה? מי שרוצה תיאור יותר פרטני, שייגש לקרוא את הניתוח המקיף של דודי כפרי בלינק המצורף. בריידי נגד רומו, אואנס מול מוס, וייד פיליפס במלחמת מוחות עם המאסטר-מיינד ביל "הרמאי" בליצ'יק. יהיה אש, נא לכוון את המסכים (של המחשב, על ערוצי ה-P2P. חברינו הנוצרים, מה עשיתם לנו? למה? למה?)

התחזית: ניצחון לניו אינגלנד


סן דייגו (3:2) - אוקלנד (2:2)

תראו מה קורה במערב. אוקלנד לא שיחקה בשבוע שעבר, אבל הכתישה שנתנו הצ'ארג'רס לדנבר העלתה אותה למקום הראשון בבית. מאמן הצ'ארג'רס, נורב טרנר, מקווה שהפעם לא תהיינה הפתעות מיוחדות כמו במשחק הביתי הקודם של קבוצתו, מול קנזס סיטי. הריידרס יפתחו בעמדת הקוורטרבק עם דאנטה קולפפר, שהיה מצוין בניצחון במיאמי לפני שבועיים.

התחזית: ניצחון לסן דייגו

לפחות לנצח משחק אחד, ניו אורלינס

סיאטל (2:3) - ניו אורלינס (4:0) - ליל ראשון, 2:15

הסיהוקס חזרו מהפסד מביך על האפס בפיטסבורג, אבל כמו שאמר פעם מג'יק ג'ונסון אחרי תבוסה קשה לסלטיקס: "אלה 34 נקודות הפרש, אבל זה רק משחק אחד". במקרה של הסיינטס, הבעיה קרדינלית. הקבוצה שסומנה לפני פתיחת העונה כמועמדת ודאית לעליה לפלייאוף מהדרום נמצאת על סף פתיחה של 5:0, באחד המגרשים הקשים ביותר לקבוצות חוץ. הפעם האחרונה שבה רשמו הקדושים פתיחה כזו הייתה ב-1996. דיון בראנץ' ימשיך להיעדר בסיאטל.

התחזית: ניצחון לסיהוקס


אטלנטה (4:1) - ניו יורק ג'איינטס (2:3) - מאנדיי נייט, 2:30

המשחק הנועל של המחזור יפגיש קבוצות עם שאיפות שונות. מצד אחד הפאלקונס, שרק רוצים לסיים בכבוד את העונה, ומהצד השני הג'איינטס, שמתחרים בבית הקשה והאיכותי ביותר עד כה ב-NFC. לניו יורק זכרונות נעימים מהמשחק הקודם בג'ורג'יה דום, בדיוק לפני שנה, כששחקניה הפילו שבע פעמים את רוצח הכלבים מייקל ויק בניצחון 14:27. שלוש פציעות מפתח לג'איינטס: אוסי אומניורה, התופס פלקסיקו בורס והרץ דריק וורד, כולם בסימן שאלה.

התחזית: נלך על אטלנטה? נלך. ניצחון לאטלנטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully