וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורשטיין: "לא חשבתי לשנייה לפרוש"

13.10.2007 / 11:25

גארד מכבי ת"א מכחיש כי שקל לוותר על הניתוח בעקב וגם על קריירת הכדורסל וביקר את התקשורת: "גמרו אותי בלי טיפת אחריות"

מכבי תל אביב נחתה הבוקר (שבת) בארץ, זאת אחרי טיסה מניו יורק, שם הפסידה לקבוצת ה-NBA, הניו יורק ניקס 112:85. הסיפור הגדול של המסע לארצות הברית היה טל בורשטיין ופציעתו הקשה בעקב שמאל. בשבוע האחרון נשמעו רמזים ברחבי התקשורת הישראלית כי בורשטיין שוקל פרישה ויעדיף לוותר על הניתוח.

"הניתוח הוא מאוד פשוט", סיפר בורשטיין כשנחת בנמל התעופה הישראלי, "אני אמור לחזור למגרש תוך חודשיים שלושה. בשום אלפית שנייה לא חשבתי בכלל לפרוש. כל הדיונים בארץ היו אם אני צריך לפרוש, גמרו אותי בלי טיפת אחריות. צריכים להבין שכל מה שכותבים, אנשים בבית חושבים שזה נכון, הפעם גם אותי הצלחתם להפתיע ברמת חוסר האחריות. אני אחזור ולא חשבתי לשנייה לפרוש וגם אם זה היה המצב- לנתח או לפרוש, בטוח שהייתי מנתח".

גם צביקה שרף התייחס לסיפורו של הגארד הישראלי של מכבי תל אביב ואמר בנמל התעופה: "אנחנו נחכה לטל בסבלנות ונתמודד עם מה שיש". על המשחק בניו יורק אמר שרף: זהו, נגמר, הולכים קדימה. זה כבוד גדול לשחק במדיסון סקוור גארדן, אבל עכשיו אנחנו מסתכלים קדימה, לגביע "ווינר" ולסוף ההכנות לקראת לה מאן".

אחד מעוזרי המאמן של עודד קטש,גיא גודס, סיפר כי: "טל בחור חזק, עם ניסיון, הוא יבחר את מה שהוא מוצא לנכון ואנחנו מקווים שיחזור למגרשים כמה שיותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully