וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבטיה קרה לסבאתיה

13.10.2007 / 4:47

בזכות בקט, רמירז ואורטיז הנחילו הרד סוקס למגיש של האינדיאנס מפלה עם ניצחון 3:10 ויתרון 0:1 בגמר ה-AL. קולורדו כבר ב-0:2 על אריזונה

בוסטון - קליבלנד 3:10 (0:1 לרד סוקס בסדרה)

מגיש מנצח: ג'וש בקט
מגיש מפסיד: סי סי סבאתיה

זה היה אמור להיות ערב שכולל דואל מגישים מפואר בין שני הטוענים העיקריים לסיי יאנג ב-AL. אלא שאם לשפוט לפי המשחק הזה, ובכלל לפי הפלייאוף עד כה, ג'וש בקט מבוסטון הוא פשוט מגיש טוב יותר במאני טיים מסי סי סבאתיה. האס של קליבלנד קרס בפנוויי פארק, וכמו במשחק שבו הגיש מול היאנקיז היה חלוד מאוד. אלא שבניגוד לניו יורק, הרד סוקס גם הענישו.

בקט גמא שישה אינינגים מצוינים שבהם טיגן שבעה חובטים בסטרייקאאוט. סבאתיה, לעומתו, הסגיר ארבע ריצות באינינג השלישי, שלוש בחמישי ושמונה בסך הכל, ונראה שהמעמד גדול עליו. המגיש שבעונה הרגילה היה מכונת יציבות בתחום ההולכות הוליך שישה שחקנים של היאנקיז וחמישה של בוסטון. אם מאמן קליבלנד, אריק וודג', בונה על פתיחה שלו בטווח של שלושה ימי מנוחה, שיחשוב שנית.

מי שגרם את מרבית הנזק לסבאתיה היו הצמד הטוב בליגה, דייויד אורטיז ומני רמירז. בתור צמד היו המספרים שלהם פחות טובים לאורך העונה, אבל בפלייאוף הם עובדים מצוין והלילה היו מושלמים. כל אחד מהם עלה לחבוט חמש פעמים, וכל אחד מהם הגיע חמש פעמים לבסיס, אם על ידי הולכה או על ידי חבטה. אורטיז רשם שתי חבטות, שתי הולכות ופגיעה מכדור, רמירז סיים עם שתי חבטות ושלוש הולכות.

הפתיחה הייתה שייכת לטראוויס הפנר וקליבלנד, כשהסלאגר חבט להומראן באינינג הראשון. אבל בתחתית האינינג הכניס רמירז את קווין יוקיליס הביתה וקבע 1:1. במקרה הזה הצליח סבאתיה לצאת מצרה, בפעם האחרונה במשחק. כי באינינג השלישי הוא כבר לא הצליח. תחילה הוליך את רמירז על בסיסים מלאים, לאחר מכן הרשה דאבל בן שתי ריצות למייק לואל ולבסוף פסילה פרודוקטיבית שהולידה ריצה לג'ייסון וריטק - 1:5 בסיום האינינג, וכאן נגמר למעשה המשחק.

בקט המשיך להגיש היטב בעוד סבאתיה מילא את הבסיסים. דאבל בן שתי ריצות של בובי קילטי קבע 1:7 באינינג החמישי, לוודג' זה הספיק והוא החליף את סבאתיה. המשחק המשיך לפרוטוקול, עד שאריק גאנייה סגר את הסיפור. לאינדיאנס יהיה צ'אנס לחזור הביתה עם ניצחון כשפאוסטו קרמונה יפגוש הלילה את קורט שילינג.

אריזונה - קולורדו 3:2 (0:2 לרוקיז בסדרה)

מגיש מנצח: מנואל קורפאס
מגיש מפסיד: חוזה ולוורדה
שמירה: ריאן ספייר

חבריקוס, כל מה שהרוקיז צריכים כדי להגיע לוורלד סירייס הוא שני נצחונות. זה הכל. ווילי טבראס הולך על ידי חוזה ולוורדה באינינג ה-11 על בסיסים מלאים, ריצת היתרון של קולורדו נכנסה, ואחרי שני משחקים בחוץ לקולורדו יש שני נצחונות, ו-19 מ-20 משחקיהם האחרונים. וואו, כמה שקשה לפגוש אותם כעת. בלילה שבין ראשון לשני יצטרך ליבאן הרננדז להיות במיטבו מול ג'וש פוג של קולורדו, אחרת רע ומר יהיה לדיאמונדבקס.

זה היה משחק חם עם הגשה טובה. אובלדו חימנז מקולורדו גמא חמישה אינינגים עם שישה סטרייקאאוטים, גם דאג דייויס מאריזונה הלך חמישה, כשכשהוא קוטל חמישה חובטים. הרוקיז עלו ראשונים ליתרון מסינגל של יורביט טוריאלבה באיניניג השני. בשלישי חבט דייויס לדאבל וכריס יאנג הכניסו הביתה - 1:1. טוד הלטון הכניס עם חבטת הקרבה את טבראס - 1:2, לפני שהאחרון הפך לגיבור המשחק, כשבאינינג השביעי דפק הצלה ענקית לחבטה של טוני קלארק.

קורפאס, שהיה אמין ביותר עד כה, עלה לאינינג התשיעי כדי לסגור. הוא פגע ביאנג, שהולך לבסיס הראשון, ולאחר מכן חבט סטיבן דרו לסינגל שהציב את יאנג בשלישי. קאז מאטסוי ניסה לבצע מהלך דאבל פליי לכדור של אריק בירנס המהיר, כשל והתוצאה הייתה 2:2.

אבל דווקא לאחר שאריזונה השוותה וחוזה ולוורדה, שהיה מצוין לאורך העונה, עלה להגיש, הדברים השתבשו. באינינג ה-11 הצליח ריאן ספילבורגס להגיע לבסיס על חבטת דרדל'ה. טרוי טולוביצקי פסל, בראד הופ הולך לבסיס הראשון. טוריאלבה פסל, ג'יימי קרול הולך ואז, על ארבע הגשות בלבד, הולך גם טבראס - 2:3 לקולורדו, שצריכה רק עוד שני נצחונות בדנבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully