וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי רוצה את מייקל אואן

12.10.2007 / 13:09

המתיחות בין חלוץ ניוקאסל למאמנו, סאם אלרדייס, גרמה להתעניינות מצד אריקסון. מעמדו של בן-חיים בסכנה: צ'לסי רוצה את אמורבייטה

הסכסוך הבלתי פוסק בין מייקל אואן, חלוצה של ניוקאסל, למאמנו, סם אלרדייס, נותן את אותותיו, וכבר עכשיו נראה כי השניים לא ימשיכו לשתף פעולה. על-פי ה"סאן" הלונדוני, מאמן מנצ'סטר סיטי, סוון-גוראן אריקסון, מתכנן להעביר את האנגלי המוכשר בחלון ההעברות שייפתח בחודש ינואר לקבוצתו. במידה והמהלך אכן ייצא אל הפועל, אואן ישוב לשתף פעולה עם מי שאימן אותו בנבחרת אנגליה.

המתיחות בין השניים לאחר שהחלוץ התעקש לשחק בנבחרת. אואן, שחזר למגרשים מהר מהצפוי לאחר שעבר ניתוח במפשעה, מרגיש כשיר לחלוטין ושלח מסר חד ומתגרה לבוס שלו: "אני לא מתכוון להתנצל על כך שאני רוצה לשחק בנבחרת". בהמשך החלוץ גם הדף את הטענות כאילו הוא מסכן את המשך העונה בליגה רק למען התהילה הבינלאומית: "תמיד, לאורך כל הקריירה שלי, גם כשסבלתי מכאבים שאפתי לשחק כמה שיותר, עבור אנגליה ועבור הקבוצה".

אלרדייס כמובן לא אהב את העובדה שהשחקן שלו ישחק שני משחקים ברצף בשורות הנבחרת מיד לאחר הניתוחים שעבר, והוא דאג להשמיע את דעתו על כך. בינתיים המרוויח הגדול מהוויכוח הזה עשוי להיות אריקסון שעשוי לרכוש את אואן תמורת 15 מיליון ליש"ט, זאת בנוסף למשכורת של 110 אלף ליש"ט לשבוע. למרות העלויות הכספיות הגבוהות, טאקסין שינוואטרה, הבעלים של הסיטי, הבהיר לאריקסון כי בחלון ההעברות שייפתח בינואר הוא יוכל לבצע רכש נוסף.

הקריירה של אואן בניוקאסל ניתנת לוויכוח, ויש שאומרים כי החלוץ בן ה-27 לא התאקלם בקבוצה. למרות התעניינויות של קבוצות לרכוש את השחקן כאשר שיחק בריאל מדריד ב-2005, רק ניוקאסל הסכימה לשלם 16 מיליון ליש"ט. הפציעות הבלתי פוסקות לא איפשרו לאואן להיכנס לתלם, וכעת יהיה מעניין לעקוב איזה חלוץ מקבלת ניוקאסל אחרי הפציעות, לפחות עד ינואר.

סכנה לבן-חיים: צ'לסי רוצה את אמורבייטה

ליברפול וצ'לסי מגלות התעניינות בבלמה של אתלטיק בילבאו, פרננדו אמורבייטה. נציגים של שתי הקבוצות שצפו במגן בפעולה מקוות לצרף את השחקן בחלון ההעברות בינואר. הבלם המופתע אמר כששמע את הפרסומים: "לא דיברתי עם אף מועדון באנגליה, אך ההתעניינות שלהן גורמת לי להיות נחוש לעבוד כדי להשתפר בבילבאו. אנגליה היא ליגה תחרותית, וזה מחמיא לי".

גם בבילבאו ערים להתעניינות הגוברת בשחקן, אך מדגישים כי אין כל סיכוי שהם ישחררו את השחקן בן ה-22 לאף קבוצה בשלב הזה. בהודעה שמסר דובר הקבוצה הודגש: "אנו מודעים לשמועות, אך עדיין אף מועדון לא יצר איתנו קשר בעניין הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully