וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה לפאר: הודחה ברבע הגמר בבנגקוק

12.10.2007 / 12:10

הטניסאית הבכירה של ישראל נוצחה על-ידי פלאביה פנטה (49 בעולם) 3:6, 6:4, 6:2 אחרי שהפסידה תשעה משחקונים ברציפות

הטניסאית הבכירה של ישראל, שחר פאר, הודחה היום (שישי) ברבע גמר טורניר בנגקוק, תאילנד המחלק פרסים בסך 200 אלף דולר. פאר, שניכר היה שחוזרת לעצמה בשבועות האחרונים, הייתה טובה יותר בתחילת המשחק מול פלאביה פנטה האיטלקייה (49 בעולם), אך נעלמה מאמצע המערכה השנייה והפסידה 3:6, 6:4, 6:2 אחרי כמעט שעתיים של משחק.

פאר המדורגת שלישית בטורניר הייתה אמורה לפגוש בחצי הגמר את ונוס וויליאמס, אך ההדחה המוקדמת מהצפוי שולחת אותה הביתה עם 35 נקודות דירוג ו-4,300 דולר. הישראלית פתחה לא טוב את המשחק, וכבר במשחקון ההגשה הראשון שלה היא נשברה. זה לא הפריע לה להשיב בשבירה משלה כדי לעלות ל-1:2. במצב של 2:3 לטובתה, פאר הצליחה לשבור פעם נוספת בדרך ליתרון מבטיח 2:5. עד סיום המערכה השתיים שמרו על ההגשות, ופאר ניצחה בסיומה 3:6.

דווקא את המערכה השנייה פתחה פאר טוב ואחרי שבירה במשחקון החמישי ושמירה על משחקון ההגשה הבאה היא עלתה ל-2:4. אך דווקא אז איבדה שחר את המומנטום והפסידה בארבעת המשחקונים הבאים בדרך להפסד 6:4 במערכה. המומנטום השלילי של פאר נמשך גם במערכה השלישית כשהאיטלקייה שברה פעמיים וניצלה אחוזי הגשה רעים של פאר בדרך ל-0:4. פנטה המשיכה ללחוץ על הגז, השלימה רצף של תשעה משחקונים רצופים לטובתה ועלתה ל-0:5, משחקון הגשה אחד לפני עלייה לחצי הגמר.

בשלב הזה שחר התעשתה, הצליחה לשמור על משחקון ההגשה (אחרי שנשברה פעמיים במהלך המערכה) ובהמשך נקלעה מפיגור במשחקון השביעי כדי לשבור (5:2). אם מישהו חשב שזה תחילתו של קאמבק של שחר, דווקא אז כשהיא הייתה ביתרון והייתה רחוקה נקודה ממשחקון נוסף, היא ביצעה טעות כפולה ואיפשרה לפנטה לסגור את הסיפור, 2:6 לאיטלקיה במערכה המכרעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully