וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה חדשה

עו"ד אורי שלף

12.10.2007 / 11:09

ההגנה לא מתואמת, הכרוז הבריז, אבל מה זה חשוב: הפועל חזרה. אורי שלף, ממקימי הפועל אוסישקין ומאמן הקבוצה, פותח עונה ובלוג חדש בוואלה!

כדאי שננצור ונזכור את יום ה -10 באוקוטובר 2007. נכון, זה היה משחקה הביתי הראשון וההיסטורי של קבוצת הפועל אוסישקין במסגרת הליגות של איגוד הכדורסל. ונכון, ניצחנו גם את המשחק בהפרש מרשים למרות ניהול משחק בינוני (לדברי מקורב לשחקן בקבוצה, שגם הוא בעצמו שחקן בקבוצה), אבל הייתה ביום הזה עוצמה אחרת שמקורה אינו נעוץ במשחק ששוחק ובסל הראשון שירשם בספרי ההיסטוריה של הקבוצה ונקלע ע"י גלעד חג'ג'. עוצמה שהורגשה עוד בבוקר המשחק, עת השכלתי לקום ממיטתי באיטיות אופיינית המתבטאת על המגרש, תחושת בטן מוזרה שליוותה כל אחד מאיתנו מיום היוולדו של הפרוייקט המדהים הזה.

בהתחלה עוד לא הבנתי מה קורה. בסדר, משחק ראשון של הפועל אוסישקין, קבוצה שהוקמה ע"י האוהדים ולמען האוהדים בצל גסיסתה של הפועל תל אביב וחורבן בית אוסישקין. יש פרפרים בבטן, ההגנה לא מתואמת, הכרוז הבריז, רק שלא יהיו אבוקות... אבל זה לא זה, זה היה משהו הרבה יותר גדול, עוצמתי כבר אמרנו. כשהגעתי לאולם הכל התחבר לי – הפועל חזרה.

מאות אוהדים, כולם באדום, טלוויזיה, רדיו, אינטרנט, דגלים, צעיפים, שירי שחקנים, שחקני עבר ביניהם חיים זולטיקמן (שכמעט הוחתם על חוזה במהלך החימום), אפילו מספר עסקנים. לרגע עצמתי עיניים וחשבתי שאולי כך אני אתעורר. אז התעוררתי מצעקה באוזן מכיוונו של שחור, שהזכיר לי שיש משחק. מה משחק? אמרתי לו, אתה קולט מה הולך פה? הוא גיחך... מה אתה מגחך? לפני שלושה חודשים סחבת אותי באישון לילה לפגישה בדירת סטודנטים תל אביבית של אוהד מבורך בכדי להכיר לי את החבר'ה, אכלנו במבה ושתינו דיאט קולה ובסדר, אמרנו שעושים משהו רציני, נקי... אבל 450 חברי עמותה ! ו- 700 אוהדים בטירוף ביציע! עזוב אותי מהמשחק, תן ליהנות מהרגע.

שחור, אם תהיתם, הוא איש המשק האגדי של הפועל תל אביב, המכונה על ידי ההנהלה איציק. בית אתם אומרים? מגיל 13 הוא באוסישקין, זה מה שאני טוען, כי הוא אומר שאני לא רוצה לדעת ממתי, איך הגיע לשם איש אינו יודע, למה הוא כבר לא שם... האמת גם את זה איש אינו יודע ואולי כדאי שנשאיר את זה מאחורינו. כי היום שחור מחייך, גם הוא כמו כולנו מבין שהאולם כבר לא יחזור וחייבים להסתכל רק קדימה.

אהבה אמיתית נשארת תמיד חזק בתוך הלב, לעולם לא נשכח אותה ולעולם לא יהיה לה תחליף, אבל בכוחה של אהבה חדשה לרפא את הפצעים שהשאירה האהבה הישנה ולהשאיר בליבנו את הזיכרון ופחות את הכאב. כזוהי היא הפועל אוסישקין. היא לא תחליף לאולם, היא לא אלטרנטיבה להפועל, היא האהבה החדשה שלנו.

עוד צעקה באוזן בכיוונו של איציק מזכירה לי שהמשחק בעצם כבר התחיל. אנחנו מגמגמים, אבל הקהל מחושמל, הוא נשאר עם העוצמה ואני חייב להכניס את שמחוני. יש שמועות שבשלהי שנות השמונים הוא היה נוהג להפוך משחקים ומאז נדבק לו הכינוי "מהפכוני". אולי אני אחליף הגנה, אולי אני לא מבין כלום, מה זה באמת משנה, שמאוהבים שום דבר אחר לא מעניין ולי יש אהבה חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully