וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהו, כמה שהם רציניים בקולורדו

12.10.2007 / 8:48

המומנטום המטורף של הרוקיז נמשך, כשג'ף פרנסיס הנהיג אותם במשחק סוער לניצחון 1:5 על אריזונה ו-0:1 בסדרה. הלילה: שתי הסדרות בפעולה

אריזונה - קולורדו 5:1 (0:1 לרוקיז בסדרה)

מגיש מנצח: ג'ף פרנסיס
מגיש מפסיד: ברנדון ווב

הרוקיז על אמת, חברים, ומי שעוד היה צריך הוכחה קיבל אותה במשחק הראשון בסדרה. ג'ף פרנסיס הגיש שישה אינינגים ושני שליש, בראד הופ היה הגיבור התורן עם החבטה הגדולה בהתקפה וקולורדו זכתה בניצחון ה-18 שלה מתוך 19 משחקים. זה היה ניצחון גדול על ברנדון ווב, שבו מתכנן בוב מלווין, מאמן אריזונה, להשתמש עוד פעמיים בסדרה.

זה היה משחק פלייאוף על כל המשמעויות. הקהל בפיניקס, הרגוע בדרך כלל, לא הסכים לקריאת שופטים על הפרעה של ג'סטין אפטון לביצוע דאבל פליי של הרוקיז באינינג השביעי, כשהשופטים קבעו שאפטון גלש לעבר קאז מאטסוי רחוק מהשקית (מותר לגלוש לשחקן, אבל רק בכיוון השקית בבסיס השני. אם הגלישה היא אלכסונית, המהלך בר פסילה). אוהדי הדיאמונדבקס לא אהבו את זה והחלו להשליך בקבוקים. אחרי שמונה דקות חודש המשחק, פרנסיס, שהיה בדרכו למשחק מלא, מילא את הבסיסים ומאמנו קלינט הארדל החליפו. למזלם של הרוקיז, סטיבן דרו נפסל ומשם המשיכה קולורדו לניצחון.

אריק בירנס העלה את אריזונה ראשונה על הלוח עם דאבל באינינג הראשון, טרוי טולוביצקי נקלע לדאבל פליי על בסיסים מלאים, מה שהספיק לרוקיז כדי להשוות בשני. באינינג השלישי כבר לא הצליח ווב לצאת מהצרות שאליהן הכניס את עצמו. מאטסוי חבט לסינגל והכניס הביתה את ווילי טבראס, ולאחר מכן רשם בראד הופ את החבטה של המשחק, עם סינגל שהכניס שתי ריצות הביתה - 1:4. עוד ריצה של הרוקיז חתמה על 1:5, וקולורדו ביתרון 0:1 בסדרה. ווב, אגב, סיים עם שישה אינינגים את המשחק.

הלילה תיפתח ב-1:00 הסדרה בין בוסטון לקליבלנד (שידור ישיר ב-FOX), כשג'וש בקט יתמודד עם סי.סי. סבאתיה. ב-4:00 (שידור ב-ESPN) יתמודדו אובלדו חימנז מקולורדו ודאג דייויס מאריזונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully