וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולברן ואליצור נתניה יצאו לדרך

אריק רחמיאן

11.10.2007 / 21:07

תקציב הקבוצה שנרכשה על-ידי איש העסקים האמריקאי יעמוד על 1.25 מיליון שקל. קולברן: "אנו רוצים קבוצה חכמה שתעשה את המקסימום"

קבוצת הכדורסל של אליצור ברק נתניה פתחה היום באופן רשמי את עונת המשחקים 2007/8. נתניה המשחקת בליגה הלאומית נרכשה על-ידי המשקיע ואיש העסקים, דיוויד קולברן, החי בארה"ב. קולברן שמגיע מעת לעת לביקור בארץ, נפגש לפני כחודש ימים עם ראשי אליצור ברק נתניה, שהציעו לו לרכוש את הקבוצה. משנענה להצעה, נפגש קולברן עם ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג, ששמחה על הצטרפותו של המשקיע מארה"ב והצדדים אף חתמו על הסכם שיתוף פעולה שבו האמריקאי נוטל לידיו 50 אחוז מהבעלות על הקבוצה, כש-50 האחוז הנותרים נשארים בבעלותו של היו"ר, צבי בלנקטיני. למרות זאת, קולברן יהיה האיש הדומיננטי שיביא אנשים מטעמו לנהל את המועדון.

תקציבה של אליצור ברק נתניה יעמוד על כ-1.25 מיליון שקל, כאשר המטרה הראשונית היא להעניק את צלחת האליפות של הליגה הלאומית בסוף העונה ולהעפיל חזרה לליגה הראשונה, כאשר בסביבתו של קולברן מדברים על תוכנית ארוכת טווח, שבמסגרתה עוד חמש שנים תשתתף אליצור נתניה ביורוליג. קולברן גם סיפר על היכרותו עם העיר והדברים שהביאו אותו להיכנס כמשקיע לקבוצה, ואמר: "כאשר הגעתי באחד מביקורי לארץ להתפלל בבית הכנסת באולפן עקיבא, פנו אלי מספר אנשים הקרובים לאליצור נתניה, ושאלו אותי אם ארצה לקחת חלק בניהול המועדון. השבתי בחיוב להצעה והקבוצה הפכה לי למשפחה".

על שאיפותיו ותוכניותיו לעתיד אמר: "אנו מתכננים קבוצה שתהיה חכמה ושתדע לעשות את המקסימום האפשרי בצורה היעילה ביותר תוך ניצול כל משאביה ומרכיביה. לא תמיד כסף עושה את העבודה, חשוב גם מיהם האנשים המנהלים אותה". על קבוצת המשקיעים שהביא עימו מארה"ב, אמר: "מדובר בקבוצה של משקיעים שתפקידם להביא משאבים וידע מקצועי לקבוצה".

עיריית נתניה מצידה מתכננת להקים מועדון כדורסל הראוי לשמו שיכבד את הקבוצה בעידן החדש. ראש העיר פיירברג אמרה: "זהו עידן חדש לספורט בנתניה ולכדורסל, בפרט עם הגעתו של מר קולברן, ואני גאה על הפרטנר החדש שלנו. מצאתי בדיוויד יהודי, ציוני ואיש חם שבחר לרכוש בית בנתניה והחליט להשקיע ברווחת הקהילה". בכך למעשה פיירברג משלימה את מכירתן של שתי קבוצות הדגל המובילות בעיר. תחילה היה זה עם דניאל יאמר שרכש את קבוצת הכדורגל של מכבי נתניה וכעת קולברן הוא המשקיע מארה"ב שישקיע בקבוצת הכדורסל.

אליצור ברק נתניה סגרה את סגל השחקנים לעונה הקרובה, ובשל העובדה שתם מועד ההעברות, תאלץ הקבוצה להמתין ולהתחזק רק לאחר המחזור החמישי בליגה, מועד פתיחת העברות הבא. בינתיים בקבוצה חתום שחקן זר אחד, טוני יאנגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully