וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארי ייחקר בפרשת השחיתות החדשה

11.10.2007 / 20:29

הטניסאי יתושאל על טענותיו למכירת משחקים, ובינתיים הודח בסיבוב השני בקרמלין, כמו גם סאפין ויוז'ני. הינגיס הפצועה סיימה את השנה

הטניסאי הבריטי, אנדי מארי, ייחקר במהלך השבוע הבא במדריד בעקבות הטענות שלו כי קיימת שחיתות בהיקף גבוה בסבב ה-ATP. במסגרת הטענות שלו אמר מארי, המדורג 18 בעולם: "אני לא הולך להזכיר אף שם", אמר הטניסאי בן ה-20 לאחר ההפסד 6:4, 7:5 לינקו טיפסרביץ' הסרבי הלא מדורג בסיבוב השני של הקרמלין-קאפ המתקיים במוסקבה. "שוחחתי עם שחקנים רבים על כך ויש כאן ללא ספק משהו שצריך להיבדק", הוסיף הבריטי.

לא רק מארי מצא את עצמו מחוץ לקרמלין אחרי הסיבוב השני. גם איגור אנדרייב עקץ כשניצח את מראט סאפין 4:6, 4:6 במשחק שנמשך כשעה ורבע. אפס שבירות של מי שהיה מדורג ראשון בעולם למול שתיים של אנדרייב, הספיקו לטניסאי בן ה-24 המדורג 36 בעולם לנצח. אם לא די בכך, גם מיקאל יוז'ני מצא את עצמו בחוץ לאחר שנוצח 5:7 ו-6:4 על-ידי מייקל ברר הגרמני (72 בעולם). אחרי שוויון 5:5 במערכה הראשונה הגיעה שבירה של הגרמני שהצליח להכריע גם את המערכה השנייה בזכות שבירה נוספת.

בטורניר וינה, אוסטריה (פרסים בסך 642,750 אלף דולר) הודח דויד נלבנדיאן הארגנטינאי על-ידי סטניסלס וורינקה (41 בעולם) השוויצרי 7:5, 3:6, 1:6.

מרטינה הינגיס סיימה את העונה

מרטינה הינגיס, מי שהייתה בעבר הטניסאית הטובה בעולם, סיימה מוקדם מהצפוי את השנה אחרי שהתקשתה להתגבר על פציעה ועדיין סובלת מפציעות. הינגיס בת ה-27 הודיעה על החלטתה למארגני הטורניר בציריך, שם הייתה אמורה להתחרות בשבוע הבא. "אני מאוד מאוכזבת שאני נאלצת לפרוש מהטורניר בציריך. עשיתי כל מה שאני יכולה להתחרות, אך הפציעות לא מאפשרות לי להתאמן ולשחק כראוי".

ההפתעה הגדולה בסבב הנשים היא ההדחה המוקדמת מהצפוי של אנה צ'קבטדזה שהפסידה בקרב הכל-רוסי לדינארה סאפינה בקרמלין-קאפ (6)7:6, 6:2. אחרי מערכה ראשונה צמודה הצליחה סאפינה לנצח בשובר שוויון 6:8. המערכה השנייה הייתה יותר חד צדדית והלכה לטובת המדורגת 17 בעולם שתפגוש את ורה זבונרבה, בת ארצה ברבע הגמר. סרינה וויליאמס וניקול ואידיסובה אף הן ברבע הגמר והן תיפגשנה ראש בראש בשלב הבא.

בטורניר בנגקוק, בו משתתפת גם שחר פאר שניצחה ועלתה לרבע הגמר, לא נרשמו הפתעות מיוחדות פרט להדחה של וירג'יניה רזאנו הצרפתיה שהפסידה (3)7:6, 7:5 לאורסזולה רדוואנסקה (3)7:6, 7:5. ונוס וויליאמס דילגה לרבע הגמר בזכות ניצחון 4:6 ו-1:6 על טמארין טנאסוגרן התאילנדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully