וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו עשוי להיות כשיר לסכנין

רגב גולדמן

11.10.2007 / 18:43

קשר הפועל תל אביב לא יטוס לטיפולים בבלגיה ויתאמן עם הקבוצה. חלוץ נוסף עשוי להגיע במידה והקבוצה תעבור את שלב הבתים

לאחר שבוע סוער מאוד בעקבות ההפסד למכבי הרצליה, מנסים בהפועל תל אביב בעיקר להרגיע את השחקנים. היום (חמישי) סיימה הקבוצה את אימוניה השבוע, ותחזור להתאמן רק ביום ראשון. גיא לוזון מודאג מהעובדה שליאור אסולין וברוך דגו טרם התאמנו השבוע בצורה סדירה, והצוות הרפואי של המועדון ינסה להכשירם למשחק בשבוע הבא נגד בני סכנין.

דגו, שנבדק בימים האחרונים בבית החולים תל השומר, לא יטוס לבלגיה לטיפולים אלא ישאר בארץ. גורמים במועדון העריכו כי הקשר עשוי להיות כשיר רפואית למשחק בשבוע הבא, אך כלל לא בטוח שבמשך השבוע הוא יערוך אימונים מלאים.

הצוות המקצועי של המועדון העריך כי בשבוע הבא יחזור אסולין להתאמן כרגיל, לאחר שסבל בשבוע וחצי האחרונים ממתיחה בשריר. עידן סרור שחזר להתאמן בהפועל, לאחר שחתם סופית על החוזה החדש לארבע עונות בקבוצה, מפגין כושר סביר באימונים.

בקבוצה לא פוסלים את האפשרות של חיזוק הקבוצה בחלון העברות שיפתח בינואר. מיד לאחר הניצחון בגביע אופ"א, שקלו בקבוצה את צירופם של מספר שחקנים, שלפי שעה נדחו על הסף. במידה והקבוצה תעפיל שלב בגביע אופ"א, עשויים המאמצים לחיזוק הקבוצה לקבל תנופה רבה יותר. גורמים המקורבים לקבוצה העריכו כי בשל חולשתו של החלק ההתקפי, עשויה הקבוצה להתחזק בחלוץ.

בתחילת שבוע הבא אמורה הפועל תל אביב לפרסם את מחירי הכרטיסים לשני משחקי הבית במסגרת שלב הבתים של גביע אופ"א. הנהלת הקבוצה שוקלת מבצע מיוחד שבמסגרתו יימכרו כרטיסים לשני משחקי הבית במחיר מבצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully