וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה תקנוס את רפאלוב

11.10.2007 / 18:45

השחקן עיצבן את רוני לוי עם התבטאויות שלו עצמו ושל מקורביו בתקשורת. חיפה סיימה ב-1:1 עם כפ"ס. אוחנה: "היה משחק אימון טוב"

מכבי חיפה צפויה לקנוס הערב (חמישי) את הקשר הצעיר, ליאור רפאלוב, בסכום של 500 דולר, זאת לאור התבטאויות בשמו של הקשר ובשם מקורביו בתקשורת. רפאלוב לא מצא את מקומו לאחרונה בהרכב מכבי חיפה כשהמאמן רוני לוי הושיב אותו על הספסל בטענה שהוא מפגין יכולת חלשה באימונים. בין השניים שוררת מתיחות כבר זמן רב.

רפאלוב עצמו דווקא כבש שער במשחק האימון מול הפועל כפר-סבא שהסתיים בתיקו 1:1. הפועל כפ"ס עלתה ליתרון במשחק ראשונה כשדגלאס דה סילבה כבש את השער אחרי מסירה של יוליוס אגאבור. גיז'רמו ישראלביץ' חולה ואינו שותף במשחק, ובשל כך קיבל מהמאמן, אלי אוחנה, אישור להישאר בביתו. לירון זרקו, אבי כנפו וסמואל יבואה פצועים ולא נטלו חלק במשחק. בן לוז מתאושש מפציעה וארך בתחילת המשחק אימוני ריצה ומאוחר יותר שותף.

אלי אוחנה, מאמן הפועל כפר-סבא אמר בסיום המשחק: "זה היה משחק אימון טוב מבחינתנו. אף אימון לא דומה למשחק, לא במעמד ולא בשום דבר. סך הכל היה משחק טוב, מעט אגרסיבי. כל משחק הופך להיות הכי חשוב, וככה אנחנו באים לכל משחק, גם למכבי הרצליה בשבוע הבא. הליגה היא מאוד צפופה לפחות בשלב הזה של העונה. אני לא מאמין שזה יישאר כך עד הסוף, אבל צריך לצבור נקודות, במיוחד בבית וזו המטרה שעומדת בפנינו כרגע".

קשר חיפה גוסטבו בוקולי אמר: "זה בסךהכל משחק אימון, זה לא אומר כלום. עכשיו נמשיך הלאה ונחשוב על המשחק הבא. לא יהיה פשוט נגד קרית שמונה בלי הקהל שלנו, אבל אנחנו חייבים לקחת נקודות גם בלעדיהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully