וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרי יחמיץ את המשחק מול אסטוניה

11.10.2007 / 22:16

הבלם המצוין של נבחרת אנגליה נפצע שוב, הפעם בברכו, קמפבל צפוי להחליפו. מייקל אואן ממשיך להחליף מהלומות מילוליות עם אלרדייס

נבחרת אנגליה ספגה קשה היום (חמישי) אחרי שהתברר כי הקפטן והבלם, ג'ון טרי, יחמיץ את משחק הנבחרת מול אסטוניה בשבת ועשוי להיעדר גם מהמשחק מול רוסיה ביום רביעי. הבלם נשלח לבדיקות בברכו בעקבות הפציעה באימון אתמול, ולאחריהן התברר כי הוא יעדר מהמשחק בוומבלי בשבת.

מאמן הנבחרת, סטיב מקלארן, אמר על כך: "ג'ון יישאר בסגל והפציעה תיבחן על בסיס יומי עם ציפייה לקראת המשחק ביום רביעי". יוליין לסקוט ומיקה ריצ'רדס עומדים לרשותו של מקלארן כמחליפים אפשריים, אך ההערכה הרווחת היא שסול קמפבל יחזור לשתף פעולה לצדו של ריו פרדיננד בלב ההגנה.

בינתיים, מחריף העימות בין מייקל אואן למנג'ר ניוקאסל סם אלרדייס על רקע התעקשותו של החלוץ לשחק בנבחרת. אואן, שחזר למגרשים מהר מהצפוי לאחר שעבר ניתוח במפשעה, מרגיש כשיר לחלוטין ושולח מסר חד ומתגרה לבוס שלו: "אני לא מתכוון להתנצל כל כך שאני רוצה לשחק בנבחרת".

החלוץ הודף את הטענה כאילו הוא מסכן את המשך העונה בליגה רק למען התהילה הבינלאומית. "תמיד, לאורך כל הקריירה שלי, גם כשסבלתי מכאבים, שאפתי לשחק כמה שיותר, עבור אנגליה ועבור הקבוצה", הוא מסביר. "הקריירה של כדורגלן היא קצרה מאוד ולכן אני רעב לשחק ולהבקיע בכל משחק". עד כמה אואן אכן כשיר פיזית לשני משחקים תוך חמישה ימים, בזאת כבר ניווכח בקרוב, מה שבטוח שהוא בכושר ורבלי מעולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully