וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפק: "הגעתי לקבוצה שמאמינה בי"

11.10.2007 / 12:51

"בבית"ר דברים לא התחברו לי, יש לי רעב גדול לשפר את מה שלא קיבלתי אז ולפני כן בקריירה". עמרי אפק מגיע למכבי חיפה ומחפש קמאבק

עומרי אפק עבר לתחנה הבאה שלו בקריירה. מי שהוגדר כתגלית של ליגת העל בתחילת הקריירה שלו, עדיין מחפש את נקודת המפנה. אחרי פריחה וזכייה בדאבל בהפועל תל אביב של דרור קשטן, דומה כי אפק נעלם. השנים בסנטאנדר, סלמנקה ובית"ר היו בינוניות, והילד ששיחק בהפוגות עדיין מחפש את הקמאבק.

היום, בגיל 28, התינוק של קשטן כבר גדל. העונה הבאה עשויה להיות גורלית במיוחד. האם יזכרו את עומרי אפק כנער פלא שלא צמח לתודעה של הכדורגלנים היותר מוכרים, או כשחקן שמסוגל לשנות את פני המשחק בקבוצה של רוני לוי ולהיות גורם מכריע שיוביל את הקבוצה למאבקי צמרת. שאלנו אותו.

"הייתה בעיה עם הרוטציה"

למרות שגדלת בקריית אונו, הפועל תל אביב תמיד הייתה הבית שלך ולכן במקום מסוים, החתימה בחיפה מפתיעה. הם פשוט רצו אותך יותר?

"בהתחלה הפועל תל אביב הייתה הכי רצינית, אבל אז בית"ר לא הייתה מוכנה לשחרר אותי. בזמן שהגעתי לסיכום עם בית"ר, חיפה הייתה הקבוצה הרצינית ביותר, גם מבחינת הנכונות שלהם, גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה כספית, כך שהיה הבדל משמעותי לטובת חיפה בכל הנתונים האלה. בגדול, בגלל זה אני שם".

אתה נשמע מאושר. יצאת מתקופה לא קלה, אולי זה המקום לפרוח מחדש?

העניין הוא שהכי אחרי התקופה הבעייתית שלי בבית"ר, להגיע למקום טוב מבחינה מקצועית שמאמין בי וביכולת המקצועית שלי, מקום שבו אני יכול להתבטא, מקום שבו אני יכול להיות חלק מקבוצה ששואפת הכי גבוה שאפשר, זה העיקר. חיפה, בשבועות האחרונים, הבהירה לי חד משמעית מה מעמדי. זה היה השיקול העיקרי".

לפני שעזבת את בית"ר, אמרת שהיחס בין היכולת באימונים לדקות משחק שאתה מקבל לא הגיוני והוגן. אתה יכול לפרט היום למה אתה מתכוון?

"כן, אני לא כועס ולא שומר טינה לאף אחד, אבל היו בבית"ר שחקני נבחרות מהארץ ומהעולם שהתחרו על לא מעט תפקידים. הסגל הזה נבנה על מנת ליצור רוטציה למשחקים באירופה, אבל זה לא קרה כי הקבוצה הודחה. הוכחתי את עצמי בגביע הטוטו ובאימונים והבקעתי שער כמעט בכל משחק ואימון, אבל שוב, הייתה בעיה עם הרוטציה".

הרוטציה של שום.

"אני לא כועס על אף אחד, אני בטוח שבסיטואציה מסויימת יכול להיות שאצל אותו מאמן הייתי משחק יותר, אבל כל כך הרבה שחקנים מוכשרים במקום אחד, היה פשוט מבחינתי שאמצא מקום שאוכל להתבטא בו".

"ראיתי את עצמי כאחד שיכול וצריך לשחק"

מה היה רגע המשבר שבו החלטת לעזוב את בית"ר. הרי בכל זאת, המאמן שלך דיבר על רוטציה. למה לא דבקת באמירות שלו והאמנת שתקבל הזדמנות בהמשך העונה?

"לא היה לי רגע מסויים שרציתי לעזוב. לגבי המשך השאלה, יכול להיות שעם הזמן האמירה הייתה משתנה, אבל בלי קשר, ראיתי את עצמי בשלב הזה כאחד שיכול וצריך לשחק. מכיוון שזה לא קרה הצעד הכי נכון היה לעזוב".

בוא נדבר על הקריירה שלך. הוגדרת כנער של פלא הכדורגל הישראלי לפני כמה שנים, היה מי שדיבר על ברקוביץ' החדש...

"כל ההגדרות האלה שעכשיו אמרת, גם אז לא היו רלוונטיות ולא היו נכונות, משום שזה שחקן שגדל פעם בדור. אני לא חושב שיש מקום להשוואה בנינו. גם אז עבדתי קשה, אז זה לא היה רק כשרון. באמת עבדתי קשה".

אבל דומה שמאז שיצאת לאירופה, לסנטאנדר וסלמנקה, לא עשית משהו שהכניס אותך לתודעה של הכדורגלנים הגדולים. חיברת בין הרעב שלך ושל חיפה להצלחות. אולי הרעב הזה מגיע מתוך תחושת פספוס? אתה מרגיש שפספסת משהו?

"אני לא חושב שפספסתי כי בסך הכל בספרד עשיתי עונה טובה מאוד ואני החלטתי שלא להישאר בליגה השניה. סיימתי כמלך הבישולים בליגה ועובדה היא שהחתימו אותי לשלוש שנים והייתה שם בעיה של זרים. לא נשארתי בליגה השניה מבחירה שלי".

ומה קרה בבית"ר?

"בתקופה של פרננדס לא שיחקתי בגלל סיבות לא מקצועיות, ובכלל, בשנתיים האחרונות משהו לא התחבר כי לא שיחקתי מספיק והייתה פציעה. זה לא סיבה מקצועית. כששיחקתי זאת הייתה התקופה הכי טובה, יש לי רעב ומקום לשפר את מה שלא קיבלתי בשנתיים האחרונות ואולי גם לפני זה. מה שקרה עם פרננדס בבית"ר, אמרתי את מה שהיה לי להגיד אמרתי למי שצריך לשמוע. שוב, ברור לכולם, זה לא היה קטע מקצועי. הייתי בתקופה מצוינת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully