וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגונייאס בחר בראול הלא נכון

11.10.2007 / 12:30

חלוצה של נבחרת ספרד, דויד וייה, מחוץ לסגל בעקבות פציעה. חלוץ ריאל מדריד כבר חיכה לזימון אך אראגונייס העדיף את טאמודו מאספניול

נבחרת ספרד פתחה בצורה עלובה את קמפיין מוקדמות היורו, עם הפסדים לצפון אירלנד ושבדיה, אך הצליחה להתאושש בניצחון כפול על לטביה, איסלנד וניצחון ביתי על דנמרק, עימה תיפגש שוב בשבת הקרובה (20:00).

הסיפור החם בנבחרת הספרדית לפני המשחק הוא הפציעה של חלוץ הנבחרת, דויד וייה, כשלקהל הרחב היה ברור כי מחליפו יהיה חלוץ ריאל מדריד, ראול, שנמצא בכושר מעולה בשבועות האחרונים. לואיס אראגונייס, מאמן הנבחרת, העדיף דווקא ראול אחר, טאמודו מאספניול ומיהר לטעון כי מאחורי ההחלטה לא עומד שום דבר אישי. "יכול להיות שאני עושה טעויות, אבל כך גם אחרים", אמר המאמן הספרדי, "אני מאמין שהחלטותיי הן אובייקטיביות, מכיוון שהן מבוססות על הכושר של השחקנים והקריירה שלהם".

אראגונייס נחתך על ידי מבקריו במדינה במיוחד לאחר התיקו מול איסלנד בחודש שעבר, שהעמיד בשאלה את יכולתם של הספרדים להעפיל ליורו 2008. גם דנמרק לא תוכל להתגאות בתקופה האחרונה. עבור הדנים תהיה זו כמעט ההזדמנות האחרונה להעפיל, כשהיא ממוקמת במקום הרביעי עם חמישה משחקים וחמש נקודות מרחק מהשבדים ומהספרדים. "המשחק הוא כמו גמר בשבילנו, כך שנצטרך להגיע מחוייבים, למרות שיש עוד משחקים. תיקו תהיה תוצאה טובה, אבל אנחנו עדיין נלך על ניצחון. יש לנו את היכולת לנצח שם, וזה ישפר את המיקום שלנו בבית. לדנמרק יש נבחרת טובה, שמשחקת טוב במיוחד מול נבחרות שמדורגות גבוה ממנה".

מאמן חטאפה, מיכאל לאודרופ, עשה קריירה ארוכה כשחקן בריאל מדריד ובברצלונה ופגש מספר פעמים את נבחרת ספרד כשחקן נבחרת דנמרק. "ב-1984 הם ניצחו אותנו בפנדלים בחצי הגמר, ב-1986 הם ניצחו אותנו 1:5 עם רביעייה של בוטראגניו, ב-1988 הם ניצחו אותנו 2:3 וב-1993 היה את השער של פרננדו היירו", אמר לאודרופ, "כל מה שספרד נתנה לי ברמת הקבוצות, הנבחרת הלאומית שלהם לקחה ממני. לחשוב על על האכזבות שהם הסבו לנו ב-23 השנים האחרונות... אני מקווה שהפעם נוכל לעשות את זה".

ג'ון דאל תומאסון, שמשחק בויאריאל הספרדית, התייחס למשחק: "ספרד היא יריבה כמו כל נבחרת אחרת. אני תמיד אופטימי ואני חושב שננצח 1:2".

שגריר דני נוסף בליגה הספרדית הוא קשרה של סביליה, כריסטיאן פאולסן, שחוזר לסגל אחרי שלושה משחקים בהם היה מושעה, זכר לסיום המשחק הפרוע מול שבדיה. "בארבעת החודשים שעברו מאז התקרית הבנתי כמה הנבחרת חסרה לי", אמר הקשר הקשוח, "אני מקווה שעכשיו אוכל לתרום, גם בזכות העובדה שאני מכיר היטב את השחקנים שלהם ומשחק מולם בכל שבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully