וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי, בית חרושת לשמועות

11.10.2007 / 10:22

צהובוני אנגליה מדווחים כי אברהם גרנט מנסה לשכנע את אברמוביץ' להגיש הצעה על קאקה ושלמפארד המורד יוצב ברשימת ההעברות

אנגליה אמנם מתכוננת לסוף שבוע עמוס של חצי גמר אליפות העולם בראגבי מול צרפת ושל משחק נבחרת הכדורגל מול אסטוניה, אבל בעיתוני הממלכה מצאו זמן גם להתעסק בשמועות הקשורות בצ'לסי ובמאמנה, אברהם גרנט.

"דיילי אקספרס" מדווח הבוקר (חמישי) שהמאמן הישראלי מאוד מעוניין לראות את קשרה הברזילאי של מילאן, קאקה, מגיע לסטמפורד ברידג'. "קאקה הוא השקעה לטווח ארוך ואם יהיה איזשהו סיכוי להביא אותו לצ'לסי גרנט יעשה כל מאמץ להוציא את זה לפועל", אמר מקור במועדון לעיתון, "אברהם מאוד אוהב אותו ואמר לרומן אברמוביץ' שהוא שווה את ההשקעה, אפילו אם יהיה צורך להוציא עליו 100 מיליון ליש"ט".

בקאקה, חובה לציין, קיימת התעניינות קבועה בשנתיים האחרונות גם מצידה של ריאל מדריד, כשמדי פעם גם נזרקים שמות של גדולות אחרות בהקשר של מעבר אפשרי. הברזילאי אמר לאחרונה שהוא מאוד מרוצה במילאן ושהוא לא רואה את המצב משתנה, אבל בראיון אחר גם סיפר שירצה לשחק בליגה הספרדית.

לעומת "דיילי אקספרס", "מירור" הנחשב לצהוב בהרבה, דווקא בחר לעסוק בפרנק למפארד ובכך שצ'לסי מתכוונת למכור אותו. הקשר האנגלי לא נהנה מהתקופה הכי טובה ואחרי שאיבד את מקומו בהרכב הנבחרת לגארת בארי בגלל פציעה, לא נראה שסטיב מקלארן שש לתת לו אותו בחזרה. אם לא די בכך, על פי הדיווח הנ"ל, גם צ'לסי עומדת להפנות לו את גבה.

ב"מירור" נטען כי בסטמפורד ברידג' נשמעו לאחרונה טענות רבות על נאמנותו של למפארד לז'וזה מוריניו ועל כך שבמצב החדש שנוצר, הוא פוגע במרקם הקבוצתי של הקבוצה. בצ'לסי רוצים לייצב את המערכת ולאחד אותו מסביב לאברהם גרנט ולכן עשויים להציב אותו ברשימת ההעברות. הקשר גם מסרב בינתיים לדון בהצעת החוזה שהגישה לו הנהלת הקבוצה וזו רואה בסירובו אקט מחאתי ואף מרדני בעקבות עזיבתו של מוריניו בטונים צורמים.

למפארד מצטרף לדידייה דרוגבה, ראשון השחקנים ששמו נקשר עם חוסר שביעות רצון גדולה מעזיבתו של המאמן הפורטוגלי. סוכנו של החלוץ מחוף השנהב לא הכחיש את האפשרות שהשחקן יעבור לקבוצה אחרת, אבל ציין כי כרגע עליו להמשיך לשמור על פורמה טובה בצ'לסי ולראות להיכן מתפתחים הדברים. "מירור" ידע לציין שבאיירן מינכן ומילאן הגישו בעבר הצעות על דרוגבה, אך שאלו נדחו וגם שריאל מדריד עשויה לחשוק בפרנק למפארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully