וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקלארן לא תתקע מקל בגלגלים

10.10.2007 / 22:24

הקבוצה הבריטית מבטיחה שוויון מלא לצמד נהגיה, לואיס המילטון ופרננדו אלונסו, שמתחרים ראש בראש על אליפות הפורמולה 1

לחברת מקלארן הבריטית כאב ראש, אבל לפחות הוא חיובי. ביום ראשון השבוע יכול היה לואיס המילטון להבטיח את אליפות הפורמולה 1 ולקבוע היסטוריה כרוקי הראשון שזוכה בתואר, אלא שהחלטה לא נכונה להשתמש בסוג של צמיגים עלתה לו ביציאה מוקדמת מהמרוץ. אלוף העולם הנוכחי פרננדו אלונסו, חברו, או יותר נכון יריבו לקבוצה, ניצל זאת כדי לסיים שני ולצמצם את הפער לארבע נקודות בלבד כשנותר מרוץ אחד לסיום העונה, שיתקיים בברזיל ב-21 לחודש ויסגור את העונה המרתקת ביותר זה 21 שנים.

"מקלארן רוצה להבהיר את המדיניות שלה לגבי היחס אל שני הנהגים. הקבוצה תנהג בשוויון מוחלט ביניהם ולא תפלה אף אחד", נמסר בהצהרה של הקבוצה.

מי שצריך לחשוש אולי יותר הוא הספרדי מאחר שהוא מצוי ביחסים קרים עם הבוס, רון דניס, חרף הכחשות של השניים. אלונסו, שעבר בסוף העונה שעברה לקבוצה לאחר שזכה פעמיים ברציפות באליפות מאמין כי למקלארן העדפה לנהג הבריטי.

אלא שבמקלארן חזרו והבהירו: "נעשה את כל המאמצים להבטיח ששני הנהגים, אלונסו והמילטון, ייהנו מאותן האפשרויות לנצח הן מבחינת המכונית, המנוע, הטקטיקה והמשאבים".

סגן נשיא הקבוצה הבריטית נורברט הוג אמר: "היו הרבה שמועות לגבי אי שוויוניות שקיימת בקבוצה ביחס שלה כלפי נהגיה השנה, אלא שמיקומם הנוכחי של הנהגים והפער ביניהם מעידים יותר טוב מכל על היחס המאוזן לו הם זוכים".

מקלארן אמנם מכוונת לתואר של אחד מנהגיה, אלא שקימי רייקונן, הנהג הפיני של פרארי שסיים ראשון במרוץ בסין, צמצם את הפער מהמילטון לשבע נקודות. רק שבמקלארן לא יישכחו אותו ויאפשרו לו לעקוף את נהגיה ולעשות את הסנסציה.

רייקונן ידוע בתור 'איש הקרח' של הפורמולה, אבל לואיס המילטון משוכנע כי למרות הלחץ הוא יעשה את זה: "הייתי במצבים כאלה בעבר ואני יכול להתמודד גם עם המצב הזה", אמר הנהג בן ה-22. "אומרים שקימי קר כקרח, אבל אני חושב שגם אני בערך כזה. אמנם לקימי ולפרננדו יש יותר ניסיון ממני, אבל אני מכיר את האופי שלי - אני קר רוח והספקתי להתעשת מאז מה שקרה בסין".

המילטון כבר הודיע כי אם ינצח, יעלה לקברו של גיבור ילדותו, אירטון סנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully