וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: דחייה נוספת בהקמת היציע והתאורה

יצחק סולומון

10.10.2007 / 17:45

הקבוצה לא תעמוד בלוח הזמנים שהוצב לה ע"י ההתאחדות. מחזיק תיק הספורט בעירייה: "בסוף, יהיה לאוהדים בקריה מגרש לתפארת"

הנהלת איתוראן קריית שמונה לא תעמוד בלוח הזמנים שהציבה לה ההתאחדות לכדורגל - להקים עד אמצע חודש אוקטובר יציע חדש, שיגדיל את קיבולת המגרש ב-3000 צופים, וכן להתקין עמודי תאורה שיאפשרו קיום משחקים בערב. עכשיו מדברים בקריית שמונה על תאריך יעד חדש: סוף השנה או אפילו תחילת השנה הבאה.

מחזיק תיק הספורט בעיריית קריית שמונה, אלי מנחם, אמר: "אני מאוד מקווה שעד סוף דצמבר הכול יהיה מאחורינו, אבל אני לא יכול להתחייב על התאריך. בסך הכול אנחנו מרוצים מקצב העבודות ומהתקדמות הפרויקט. אני מאמין שלאוהדי הכדורגל בקריית שמונה יהיה מתקן לתפארת".

בינתיים החלו בקריית שמונה בשזרוע המגרש, שאמור להסתיים כאשר הקבוצה תארח את הפועל כפר סבא. בקריה יודעים שפרק זמן של שלושה שבועות בלבד אינו מספיק לדשא החדש להיקלט, אולם אומרים כי בכל מצב לא ישקלו להעתיק את המשחק למגרש אחר. עוד נמסר מהקריה כי 'ביתם הוא מבצרם', ועד כה השיגו בו שלושה ניצחונות בשלושת משחקי פתיחת העונה.

יושב ראש הקבוצה איזי שרצקי החליט הערב כי כל הילדים המשחקים במסגרת המועדון, כ-400 במספר, יזכו למימון של מורים פרטיים, במטרה שלא יפסידו חומרי לימוד עקב שביתת ארגון המורים. שרצקי אמר כי יממן את ההוצאות מכספו הפרטי עד שתסתיים השביתה. הבוס הודה כי החליט להעתיק את היוזמה של חזי מגן, יושב ראש בני יהודה. דובר הקבוצה, עדי פרג', אמר: "היוזמה של חזי מגן מבורכת וחשובה ולכן אימצנו אותה. אנו מקווים שמועדונים נוספים יאמצו את היוזמה".

המאמן רן בן שמעון נתן לחניכיו סוף שבוע חופשי, וביום שני יחלו בהכנות למשחק החשוב מול מכבי חיפה בקרית אליעזר. מהמשחק ייעדר החלוץ המורחק יירו בלו. כובש שער הניצחון נגד מכבי תל אביב, יובל אבידור, אמור להחליף אותו. ביום חמישי אחר הצהריים תקיים הקריה משחק אימון מול בית"ר צפת מליגה א'. ביום שישי תערוך אימון על חוף הים בחיפה, שלאחריו יקבלו השחקנים שני ימי חופש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully