וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כשקבוצת NBA מזמינה אותך, אתה לא יכול לסרב"

רענן כץ נרגש ממשחקה של מכבי ת"א מול הניקס. בשעות הערב השתתפה הקבוצה באירוע גאלה מיוחד בהילטון. דרור פיקלני מדווח מניו יורק

ברני ארדוב

צילם וערך: דרור פיקלני, ניו יורק

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנותיה לקראת משחק הראווה מול הניו יורק ניקס בלילה שבין חמישי לשישי (1:00, שידור ישיר בערוץ 10), שייערך במדיסון סקוור גארדן.

וויצ'יץ' חוזר לעניינים

אמש (רביעי) ערכה מכבי את אימון הבוקר בקולג' מקומי במנהטן. ניקולה וויצ'יץ', המחלים בשבר באגודל יד שמאל, שב לאימונים כמעט מלאים וחזר לשחק בכדור, אבל בקבוצה ככל הנראה יעדיפו שלא לסכן את הסנטר במשחק מול הניקס, שכן עדיין אינו כשיר במאת האחוזים. היום בצהריים (שעון ישראל) תערוך הקבוצה אימון ראשון בגארדן.

"הקיץ שעבר היה קצת עמוס עם כל המשחקים מול קבוצות ה-NBA", אמר אתמול הבעלים רענן כץ, שהצטרף לאנשי הקבוצה בניו יורק, "אבל כשקבוצת NBA מזמינה אותך, אתה לא יכול לסרב, כי אחרת לא יזמינו אותך שוב. הייתי שמח אם גם מיאמי הייתה משחקת מול מכבי, אבל זה לא תלוי בי, אלא בדייויד סטרן. אני מקווה שזה עוד יקרה בעתיד".

וונטיגו קאמינגס, ששיחק בעבר ב-NBA בשורות גולדן סטייט ופילדלפיה, יחזור לגארדן לאחר היעדרות בת חמש שנים, שם ביקר לאחרונה במדי הסיקסרס. "אחרי ששמענו שאתמול מלאגה ניצחה את ממפיס, גם אנחנו רוצים לנצח את הניקס כדי להראות ליריבה שלנו ביורוליג שלא רק הם יכולים לנצח קבוצת NBA", סיפר הפוינט גארד האמריקאי. "אם נישמע להוראות המאמן ונשחק כמו שאנחנו יודעים, אני מאמין שאפשר לעשות את זה".

בשעות הערב השתתפו כל אנשי הקבוצה בערב גאלה מיוחד שנערך במלון הילטון ניו יורק ואורגן על ידי עמותת "מגדל אור", המארגנת הרשמית של המשחק מול הניקס. באירוע נכחו נציגים מהקונסוליה הישראלית בעיר, אנשי מקצוע ואורחים אחרים. עלות ההזמנה עמדה על 350 דולר לאדם, וכל הכנסות הערב הוקדשו לתרומה לילדים יהודים יתומים.

עדכון ראשון: 10.10.07, 20:04
עדכון אחרון: 11.10.07, 08:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully