וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: שני זרים בדרך, הקבוצה נקנסה ב-7,500 ש"ח

יצחק סולומון

10.10.2007 / 17:41

אלישע לוי דרש לבדוק אפשרות לצרף חלוצים שלא נמצאים תחת חוזה ויבחן קונגולזי וברזילאי. הקבוצה ספגה עונש מוועדת המשמעת בגין השלכת נפץ

הנהלת בני סכנין הקדימה בחמישה ימים את חלוקת משכורת חודש ספטמבר, וחילקה היום משכרות לשחקנים. בהנהלה הסבירו: "אנחנו רוצים לשמח את השחקנים לפני חג העיד אל פיטר". שחקנים בקבוצה שיבחו את התנהלות ההנהלה.

מחר אמורים לנחות בארץ שני חלוצים, על פי בקשתו של המאמן אלישע לוי, שהנחה את הסוכנים לחפש לו חלוצים שאינם תחת חוזה. מדובר בחלוץ ברזילאי בן 23, אנדרסון ברודולני, ששיחק בעונה החולפת בפינלנד ובעבר בשבדיה, וכן בחלוץ מקונגו. השניים ייבחנו על ידי אלישע לוי. היו"ר מאזן גנאים: "אם אחד מהם יהיה מתאים נחתים אותו".

מאימון היום (רביעי) נעדר החלוץ לירון וילנר עקב סיבות אישיות, וכן מאור בוזגלו שנמצא עם הנבחרת האולימפית. חאמד גנאים עדיין פצוע, מתאמן לבדו בצידי המגרש, ובקבוצה מקווים שיהיה כשיר עד משחק הליגה מול הפועל תל אביב בשבוע הבא.

יושב הראש, מאזן גנאים, והקשר חאמד חלאיילה התארחו אתמול במשכן הנשיא, והיו אורחיו של שמעון פרס בארוחה חגיגית, שארגן הנשיא לנציגי המגזר הערבי, לרגל שבירת צום הרמדאן.

הקבוצה ספגה קנס של 7,500 שקלים מוועדת המשמעת של ההתאחדות בגין הנפץ שהשליך אוהד במשחק נגד בית"ר ירושלים. הוועדה הרשיעה את הקבוצה בסעיף התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהד, למרות שציינו כי עבירה מסוג זה אינה מחייבת את הפעלת עונש המינימום כפי שעודכן בתקנון ההתאחדות השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully