וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוחות בבוקה ג'וניורס מתלהטות

יניב בינו

10.10.2007 / 18:06

ההפסד בסופרקלאסיקו הוציא את רוסו משלוותו: "התביישתי לצאת לרחוב אחרי המשחק". בוולז סרספילד מפנטזים על קרלוס ביאנצ'י

שלושה ימים לאחר ההפסד המביש לריבר פלייט (2:0) בסופרקלאסיקו הרוחות בבוקה ג'וניורס מסרבות להירגע. בבוקה עדיין לא מצליחים לעכל את ההפסד. מה שהיה מטריד מכל אצל הצהובים-כחולים לאו דווקא היה ההפסד עצמו, אלא רוח הלחימה שנעדרה וחוסר המחוייבות המשווע. ביום שני זכו השחקנים ליום מנוחה מהמאמן מיגל אנחל רוסו, כשאמש הוא התפוצץ עליהם באימון: "לא מקובל עליי צורת המשחק הזו, כולכם לא הראתם מחוייבות. מי שלא יראה שהוא אוהב לתת ולתרום לא ימשיך כאן". רוסו סיפר גם על תחושותיו: "אחרי המשחק התביישתי לצאת לרחוב. תודה לאל שביום ראשון אלוהים היה איתנו מפני שיכולנו להפסיד בתוצאה גבוהה יותר".

את רוב הזעם הפנה רוסו אל עבר הקשר הצעיר אבר באנגה, שהורחק בדקת הסיום של המחצית הראשונה. לבאנגה בן ה-18, שזכה בקיץ האחרון עם נבחרת ארגנטינה במונדיאליטו, הועבר המסר כי הוא ישלם את המחיר. העונש ככל הנראה יהיה הורדתו לספסל, כשמי שאמור להחליפו הוא סבסטיאן בטאגליה, שבתחילת העונה היה קרוב לעבור לנאפולי האיטלקית, אחרי שלא הסתדר עם רוסו.

מי שלא היה מרוצה מההתקפה הקשה על באנגה ועתיד, אולי, להיענש על כך הוא הקפטן והחלוץ מרטין פארלמו שאמר: "כולנו אשמים במה שקרה שם. זה לא היה חיוני לתקוף אותו מכיוון שנכון לו עתיד גדול. הוא עוד צעיר".

לאחר האימון מיהרו השחקנים לעזוב את מתחם האימונים כשהם לא שוכחים לשבח את השחקן היחיד שנתן הופעה מכובדת, השוער מאוריציו קארנטה: "ההופעה של מיגל הייתה טובה מאוד, הוא היחיד שלא ויתר".

מי שעוד התייחס להפסד הוא קשר ויאריאל, חואן רומן ריקלמה. הארגנטינאי הבינלאומי גדל בבוקה וחזר אליה בהשאלה בעונה שעברה, אז הוליך אותה לזכייה בגביע הליברטדורס. כעת הוא מעביר את זמנו בצפייה בצוללת הצהובה מהיציע, אחרי שהסתכסך עם מאמנו הצ'ילאני מנואל פלגריני: "לבוקה יש שחקנים מצוינים. לא ייתכן שהם שכחו לשחק תוך חודשיים. הם אם חכמים, ההפסד לריבר צריך להכאיב להם ובכך לעורר אותם ולהוציא אותם מחוזקים".

בוולז מפנטזים על ביאנצ'י

ריקרדו לה וולפה, שהתפטר מבוקה ג'וניורס אשתקד בסיום טורניר האפרטורה אחרי שלא הצליח להוליכה לאליפות, שם את המפתחות על השולחן גם בוולז סרספילד במהלך השבוע שעבר. שני הצדדים סיכמו כי המאמן יישאר עד סוף הטורניר. למרות זאת בוולז החלו בניסיונות למצוא יורש והולכים על לא פחות מאשר קרלוס ביאנצ'י הגדול. ביאנצ'י החל את הקריירה שלו בוולז ושיחק שם משך שתי קדנציות (67'-73' ו-80'-84') וגם אימן את הקבוצה בשנים 93'-96'.

במכתב ששלח אליו ראול גומז, האיש החזק במועדון, נכתב: "קרלוס, אתה המועמד היחיד לאימון הקבוצה. הכנתי כסף בשביל הבאתך. ההצעה שלנו טובה הן מבחינה מקצועית והן מבחינה כספית. אבקש את תשובתך בהקדם האפשרי". תשובתו של ביאנצ'י, שלא אימן מאז עונת 2005/06 אז הדריך את אתלטיקו מדריד, לא איחרה לבוא והתפוצצה בפניו של גומז: "אני מודה לך על ההצעה, ראול, אבל כרגע, אינני מעוניין לאמן".

מסתבר שוולז היא לא הקבוצה הראשונה שמגששת אצל המאמן. האלופה סן לורנצו גם עשתה זאת אחרי שמאמנה רמון דיאז ביקש לשלש את משכורתו, אבל גם היא נתקלה בתשובה שלילית. אלא שוולז לא מוותרת כל כך מהר. גומז מאמין כי הצעתו פתחה את הדלת עבור ביאנצ'י, כשאחרי סיום האפרטורה יוכל להיכנס עימו למשא ומתן אינטנסיבי ולהנחיתו בקבוצה על מנת שיתפוס את המושכות עם עזיבתו של לה וולפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully