וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק אחד ללא קהל לחיפה

10.10.2007 / 21:48

הירוקים נענשו על השלכת האבוקה שפגעה בדראפיץ’ וייאלצו גם להיפרד מרבבת שקלים. דוידוביץ' אמור להיפגש עם שחר בנוגע לשדרוג שכרו

מכבי חיפה ספגה היום (רביעי) עונש מוועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל בעקבות זריקת האבוקה, שפגעה בראשו של עוזר מאמן הקבוצה, סלובדאן דראפיץ', במשחק הניצחון נגד מכבי תל אביב בבלומפילד. הירוקים ייאלצו לארח את המשחק נגד הפועל קרית שמונה ללא קהל וכן נקנסו בעשרת אלפים שקל. כמו כן הועמד נגדם עונש של שני משחקים ללא קהל על תנאי ו-20 אלף שקל על תנאי על כל עבירה של התפרעות אוהדים. גורמים בקבוצה מצאו רעיון מקורי שלא עזר, כשטענו כי העונש לא הוגן מכיוון שהאבוקה פגעה בעוזר המאמן שלהם ולא באיש מהיריבה.

שוער הקבוצה ניר דוידוביץ' צפוי להיפגש עם הנשיא יעקב שחר בנוגע לבקשתו לשדרג את שכרו. תחילה הוחלט שההנהלה תדון בשכרו, אך דוידוביץ' ביקש להיפגש עם שחר בארבע עיניים על מנת לפרט את בקשתו. בחיפה מעריכים ששחר יסכים להיפגש עם דוידוביץ', אבל לא מבטיחים שחוזהו ישודרג. גורם בחיפה: "עדיין לא נקבע תאריך לפגישה. רק שחר יחליט האם הוא יזכה לשדרוג או לא".

שחקן הרכש עומרי אפק יתורגל תחילה כקשר ולא כחלוץ, כפי שסברו רבים. אפק שיחק בקריירה במספר תפקידים, בהם מגן וקשר ימני, קשר המתופקד מאחורי החלוצים וגם כחלוץ. אפק אמר באימון אתמול: "באתי לכאן כי אני מרגיש הזדהות עם מה שהמועדון הזה עבר בתקופה האחרונה. יש לשני הצדדים רעב משותף להצליח כדי להגיע למקום הטבעי שלנו. אני מאוד מקווה שאני אהיה חלק מהצוות שאמור להחזיר את מכבי חיפה למקום הטבעי שלה. אני מקווה שהשחקנים שנמצאים פה יוכיחו שיש כאן בסיס טוב שיתמודד על כל התארים".

בנושא אחר, לאחר שהמאמן הלאומי, דרור קשטן, הודיע אתמול לפטרונו של שלומי ארבייטמן, אריק איזיקוביץ', כי הוא לא מתכוון לשמש כבורר בנוגע לגובה שכרו, בחיפה טוענים שהשחקן קרוב לסיכום. פרקליטו, עו"ד יוסי גייר, ייפגש עם ההנהלה פעם נוספת על מנת לסגור את הפרטים האחרונים.

במועדון סבורים שעסקת העברו של החלוץ ת'מבינקוסי פנטאני תיסגר בימים הקרובים. המנכ"ל איתמר צ'יזיק אמור לקבל בימים הקרובים אישור לעסקה מקבוצתו הדרום אפריקאית. השחקן הציע לחתום על חוזה לשלוש שנים. בחיפה מעוניינים שיחתום על חוזה לארבע שנים. רכישת כרטיסו נאמדת בכ-750 אלף דולר. קבוצתו הדרום אפריקאית היא אייאקס קייפטאון.

עדכון ראשון: 10.10 14:35
עדכון אחרון: 10.10 21.48

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully