וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יול רואה אדום ומתחיל לשקשק

10.10.2007 / 12:29

"אנשים נוטים לא להעריך את הכדורגל הישראלי, אבל המשחק נגדם יכול להיות המוקש", אומר המאמן ההולנדי לקראת המשחק בבלומפילד

מאמן טוטנהאם, מרטין יול, מאמין כי דווקא הפועל תל אביב תהיה יריבתו הקשה ביותר בשלב הבתים של גביע אופ"א. כזכור, הספרס הוגרלו לבית השביעי, בו יקחו חלק גם חטאפה הספרדית, אלבורג הדנית והקבוצה שהפסידה לתרנגולים בגמר המפעל ב-1984, אנדרלכט הבלגית.

"זה טוב שאנחנו פותחים בבית מול חטאפה לפני שניצא לתל אביב. אנשים נוטים לא להעריך את הכדורגל הישראלי, אבל משחקים שם שחקנים מכל העולם, כך שהמשחק נגדם יכול להוות מוקש ושם תמיד אווירה מעולה", אמר המאמן ההולנדי בהתייחסו לקבוצה המדשדשת של גיא לוזון. "נגד אלבורג לא יהיה קל", מוסיף יול, "הם מגיעים אחרי תיקו עם סמפדוריה ואני מרוצה שהמשחק נגדם יהיה ביתי".

יול מאמין כי המשחקים באירופה יכולים לתרום לעונה של הספרס: "כולם נהנו בעונה שעברה. רצינו להחזיר את הלילות האירופאיים, ימים של נצחונות בית וחוץ על קבוצות כמו בשיקטאש ולברקוזן. אנחנו מקווים שהעונה תיראה דומה".

גם המנהל המקצועי של הקבוצה, דמיאן קומולי, מאמין כי התחרות באופ"א תתרום להפוך את העונה של טוטנהאם למוצלחת יותר. "זה מה שקרה לנו בעונה שעברה", אומר קומולי, "הייתה התחלה קשה, אבל ניצחונות בגביע הליגה ובאירופה העלו לכולם את הביטחון. הצלחנו השנה בגביע הליגה ובאופ"א, וזה מה שרצינו. אנחנו חייבים לנצל את זה כדי להשתפר גם בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully