וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל רוצה חיזוק ספרדי

10.10.2007 / 12:22

נשיא הקבוצה, רמון קלדרון, עוטה פנים לאומיות, ומתעניין ברכישת דויד וייה. פברגאס אופטימי לגבי סיכויי הנבחרת לנצח את דנמרק

בריאל מדריד רוצים לראות יותר שחקנים ספרדים בקבוצה. עיתון ה"מארקה" מפרסם היום (רביעי) כי נשיא ריאל מדריד, רמון קלדרון, יעשה מאמצים לצרף את דויד וייה. החלוץ הצעיר הגיע לולנסיה מריאל סראגוסה ב-2005 וכבש כבר יותר מ-50 שערים בכל המסגרות במסטאיה.

קלדרון להוט לצרף את הספרדי לקבוצתו המכילה שחקנים מרחבי העולם. ולנסיה עדיין לא הגיבה לאפשרות הזו, אך כבר עכשיו ברור כי סכום השחרור של וייה לא יירד מ-150 מיליון יורו. האלופה כבר הוציאה 120 מיליון יורו בקיץ האחרון על רכש, מה שעשוי לדחות את המהלך לשנה הבאה.

אצל היריבה ברצלונה החלו מגעים בין המאמן, פרנק רייקארד, לראשי הקבוצה לגבי הארכת חוזהו בקאמפ-נואו. למרות הספקולציות לפיהן ההולנדי יעבור לאמן את צ'לסי, רייקארד ונשיא ברצלונה, חואן לפורטה קרובים להגיע לסיכום שישאיר אותו בקבוצה עד 2010.

פברגאס: ספרד חייבת לנצח את דנמרק

קשרה של ארסנל ונבחרת ספרד, ססק פברגאס, מצהיר שזה הזמן של הנבחרת להפסיק ולשמוט נקודות כדי להגיע לטורניר היורו הקרוב. "נגד דנמרק אנחנו לא יכולים להסתפק בתיקו. השחקנים יהיו מאוד נחושים לזכות בשלוש נקודות", אמר.

על חשיבות המשחק אמר הכוכב הצעיר: "זהו המשחק הכי חשוב שלנו מאז גביע העולם מאחר שאם אנחנו מפסידים, דנמרק מתקרבת והגורל שלנו כבר לא יהיה בידיים שלנו". אחרי שהפסידו נקודות מול איסלנד, ספרד להוטה לשוב לנצח, אך היא יודעת שהדנים נמצאים במצב קשה יותר אחרי שהספרדים השיגו במפגש מולם ניצחון 1:2.

סרחיו ראמוס, שחקנה של ריאל מדריד, גם הוא פוחד משאננות: "אנחנו צריכים להגיע למשחק רגועים תוך ידיעה שיש סיכוי לכל דבר ושאנחנו צריכים לנצח. כעת יש לנו כמה ימים לעבוד ולהכיר טוב יותר את הדנים. אנחנו צריכים את שלוש הנקודות האלו מול יריבה קשה שמשחקת כדי להשיג את הכרטיס ליורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully