וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו לא סופר את צ'לסי

10.10.2007 / 11:01

הפורטוגלי של יונייטד לא נותן סיכוי לגרנט: "צ'לסי בלי מוריניו שונה לגמרי", צ'ך דווקא אופטימי, קלארק נשאר במיליונרים. הידינק ימשיך ברוסיה

כוכב מנצ'סטר יונייטד, כריסטיאנו רונאלדו, הביע את דעתו על פיטורי בן ארצו, ז'וזה מוריניו. "צ'לסי בלעדיו היא קבוצה שונה לגמרי. הם תמיד קבוצה טובה אבל יש לי הרגשה שזו לא תהיה עונה טובה שלהם", אמר רונאלדו בהתייחס לשינוי שעברו הכחולים, כשבמקום המאמן המעוטר מפורטוגל הביאה צ'לסי את אברהם גרנט, שעומד תחת אש ב-21 הימים מאז מינויו.

יונייטד של רונאלדו ממוקמת שנייה בטבלה, שתי נקודות בלבד אחרי ארסנל. צ'לסי שביעית, עם שבע נקודות פיגור אחרי התותחנים, למרות משחק אחד עודף. הפורטוגלי מתעקש כי העדיפות של השדים האדומים תהיה לליגת האלופות, ורונאלדו מאמין כי גם באירופה לכחולים של גרנט אין יותר מדי סיכוי. "אנחנו הפייבוריטים. למילאן, ברצלונה, ריאל מדריד ואינטר יש גם סיכויים. אנחנו רוצים לפחות להגיע לגמר. אני אישית שואף להשיג את כל התארים".

השחקן הפורטוגלי התייחס גם לשאיפה שלו להצליח עם הנבחרת הלאומית: "אני במיוחד רוצה לזכות בגביע העולם. עבור פורטוגל לסיים במקום הרביעי בגרמניה בשנה שעברה לא היה כישלון". כשנשאל מי הן הנבחרות הפייבוריטיות לזכות בתואר, אמר: "גרמניה, צרפת, איטליה, אנגליה ופורטוגל הן הפייבוריטיות ביורו 2008".

לרונאלדו יש סיכויים טובים לזכות בתואר כדורגלן השנה הטוב בעולם אחרי הזכייה בשנה שעברה באליפות עם היונייטד. למרות זאת, השחקן משוכנע שלקאקה יש את הסיכויים הטובים ביותר לזכות. בעניין הזה אמר: "כרגע קאקה הוא השחקן הטוב ביותר בעולם".

ומי שמחזיר התקפה כלפי הפורטוגלי הוא דידייה דרוגבה שטוען כי רונאלדו יתקשה לשחזר את היכולת הטובה שלו מהשנה שעברה. כזכור, רונאלדו כבש 23 שערים בעונה שעברה והיה המצטיין בשורות האלופה האנגלית. למרות עונש הרחקה שספג במהלך השנה, הוא כבש כבר ארבעה שערים, אך לא עושה רושם על החלוץ מחוף השנהב: "אני לא מאמין שלרונאלדו יש את היכולת לשחזר את ההישגים מהשנה שעברה. הוא לא מכונה".

בינתיים, סביב דרוגבה ממשיכות הספקולציות שיעזוב את סטמפורד ברידג'. בנושא הזה אמר החלוץ מחוף השנהב: "צ'לסי היא הגורל שלי. אני לא רוצה להיכנס להרפתקת שינוי. מילאן? זה מועדון טוב, אבל לא דיברתי עם אף אחד שם. אני רק יודע מה שאני קורא בעיתון".

הידינק לא יאמן את צ'לסי

שמו של מאמן נבחרת רוסיה, חוס הידינק, ירד מהפרק כאפשרות להפוך למנג'ר של צ'לסי. הידינק כבר אישר כי היה בקשר עם הבעלים של סגנית האלופה, רומן אברמוביץ', אך התעקש כי השיחות עסקו בתפקיד הכדורגל הרוסי. "פגשתי את אברמוביץ' חמש פעמים, אבל לעולם לא דיברנו על עבודה בצ'לסי", סיפר הידינק ל"טיימס".

"יש לנו פרוייקט לעצב מחדש את הכדורגל הרוסי עד 2014. נתתי לאברמוביץ' התחייבות ארוכת-טווח וחזון. לא נראה לי שהוא יפריע לזה", הוסיף המאמן ההולנדי. למרות זאת, הידינק מייעץ לאברמוביץ' גם לגבי צ'לסי, ולראיה המאמן בן ה-61 כאשר המליץ למנות את מנג'ר אייאקס, הנק טן קאטה כעוזר מאמן.

בכל מקרה, הידינק מבטל את כל הספקולציות שהוא יצטרף לסטמפורד ברידג' והוסיף שהוא קרוב להאריך את חוזהו ברוסיה, כפי שהסוכן שלו סיפר בחודש שעבר. הידינק הוסיף שהפגישות שלו עם אברמוביץ' אמורות להימשך והדגיש: "אברמוביץ' הוא לא מסוג האנשים שידרוש ממך דברים, אבל הוא מעוניין ללמוד איך אתה עושה אותם. ככל שאתה מסביר לו, הוא מעריך אותך יותר. למרות העושר הגדול שלו, הוא לא מנסה לפגוע בעמדה או בסטטוס שלך".

עוזי דן מ"הארץ" מוסיף: "הידינק נפגש שלשום עם יו"ר ההתאחדות הרוסית, ויטאלי מוטקו, וסיכם עקרונית על המשך עבודתו בנבחרת גם בשנתיים הקרובות. סוכנו של המאמן יגיע ערב המשחק המכריע מול האנגלים למוסקבה כדי לסגור את פרטי החוזה, שצפוי להיות דומה לזה של מוקדמות היורו: כשני מיליון יורו לשנה. "הידינק הציע לנו כמה רעיונות חדשים לגבי פיתוח הכדורגל הרוסי ועבודה בנבחרת. רעיונות אלה בהחלט תואמים את הקו הכללי של העבודה בו בחרנו".

צ'ך נסע הביתה עם חיוך

בעקבות שני הנצחונות שהשיגו הכחולים על ולנסיה ובולטון, יש מי שמוצא סיבות לאופטימיות. השוער הותיק, פטר צ'ך, מספר: "זה בהחלט קשה לתפקד עם מה שקרה, אבל עכשיו נראה שאנחנו נכנסים לתקופה טובה יותר. הגעתי לאימוני הנבחרת עם מצב רוח טוב, חלק מזה הודות לתוצאות האחרונות הטובות שהשגנו, אבל יותר מכך כי הייתי טוב".

על הבצורת שנשברה בשבת עם הניצחון בריבוק סטאדיום, אמר: "הבקענו שער ליגה וזה היה מאוד חשוב, שברנו בצורת של 460 דקות. נראה מה יהיה כאשר כולם יחזרו לקבוצה מהתחייבויות הנבחרת, אך אני מקווה שהמשחק בולנסיה תהיה נקודת מפנה".

קלארק נשאר בצ'לסי

סטיב קלארק, עוזרו של אברהם גרנט, נשאר בצ'לסי. קלארק יעבוד לצידו של האנק טן קאטה, תחת אברהם גרנט. קלארק, שהיה מספר 2 בתקופת מוריניו, לא היה מרוצה מעזיבתו של המנג'ר הפורטוגלי והיה בדרך החוצה. אבל המנג'ר הישראלי הבהיר לבעלים רומן אברמוביץ' שקלארק הוא חלק מרכזי בצוות האימון. לקלארק הובטח כי טן קאטה ההולנדי לא יהיה מעליו בהיררכיית המאמנים וכי השניים יעבדו בצוותא עם מעמד שווה, תחת גרנט.

גורם במועדון אמר: "זה מהלך חכם להשאיר את קלארק במועדון, מכיוון שהוא ותיק והיחיד שמכיר בצורה טובה את השחקנים, שנותנים בו אמון. זה חשוב לתת לו את תחושת הביטחון המתאימה". קלארק צפוי להכפיל את משכורתו ולהרוויח כעת כ-500 אלף פאונד לעונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

אואן ואלרדייס, פרק ב'

ה"סאן" הלונדוני חושף היום כי גוברת המתיחות בין מאמן ניוקאסל, סאם אלרדייס, לכוכב הקבוצה, מייקל אואן. לפני משחקי הגביע העולמי, אואן טען כי הוא לא יכול לשחק מול פראגוואי בפתיחת המשחקים בגרמניה מכיוון שעדיין לא התגבר על פציעה. אלרדייס, אז מאמן בולטון, אמר על כך: "אם הייתי מאמן אנגליה, הייתי שוכח ממייקל אואן".

כעת אואן חזר לאותו מצב, כאשר ערב המשחקים החשובים מול אסטוניה ורוסיה, החלוץ סובל מכאבים בקיבה ובמפשעה, ובכל זאת מנסה להיות כשיר בניסיון להראות לאלרדייס כי טעה בזמנו.

חברו של אואן לניוקאסל, ג'ואי בארטון, טוען כי האנגלים מגזימים בחשיבות משחקי הנבחרת ושלו אין שום רצון לשחק במדי שלושת האריות. בארטון ערך את הופעת הבכורה, וכנראה גם את זו האחרונה, בהפסד מול ספרד בפברואר האחרון באולד טראפורד. "אני יותר מתעניין במשחקים המקומיים, בליגה", טוען הקשר חמום המוח, "אנשים מגזימים בחשיבות שהם נותנים למשחק עבור הנבחרת האנגלית. זה נחמד להיבחר לסגל אבל הייתי מעדיף להצליח עם ניוקאסל מאשר עם אנגליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully