וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שראפובה מטפסת על העגלה

10.10.2007 / 0:08

הרוסיה רוצה לבוא לישראל למשחקי הפדרציה כדי לעמוד במינימום האולימפי - שני משחקים בנבחרת. חוץ מזה, היא מעוניינת להיות מעצבת

בנבחרת הנשים של רוסיה לא ממש מסמפטים את מריה שראפובה. הטניסאית הבכירה של המדינה לא ממש חיה ברוסיה, לא רכשה את המנטליות של בנות המדינה ולא נתנה יד לנבחרת הפדרציה עד כה. כשהיא הופיעה ביציע במשחק האחרון התרגזו הבנות על כך שהיא גונבת את תשומת הלב.

אבל לשראפובה זה לא ממש מזיז, ויותר מכך - היא בטוחה שהיא רצויה בנבחרת ומעוניינת להגיע גם לישראל. "אני מקווה להשתתף במשחקים בגביע הפדרציה", אמרה שראפובה בראיון לעיתון הרוסי "איזווסטיה", והתייחסה גם ליחסיה עם הבנות האחרות בסגל: "בטניס קשה לשמור על יחסים. בטניס אתה חבר של מישהו ולמחרת אתה מתחרה נגדו". המניע של שראפובה הוא כנראה רצונה לשחק במשחקים האולימפיים, כשהמינימום הדרוש לכך הוא הופעה בשני משחקים בנבחרת.

שראפובה חשפה את תוכניותיה לעתיד - והיא לא תהיה שחקנית קולנוע: "שמעתי שעובדים במקצוע הזה 14 שעות ביום. אני חושבת על עיצוב אופנה, אוציא בטח ליין של בגדים אבל לא משהו שקשור לטניס".

על כושרה הגופני אמרה הטניסאית: "אני מרגישה מאה אחוז, אבל אני במעקב מתמיד אצל הרופאים. טניס זה חשוב, אבל הבריאות שלי חשובה יותר". וחוץ מזה החיים שלה טובים: "יש לי 'יגואר' חדשה, עשיתי עסקה טובה אצל חברים שיש להם סוכנות מכוניות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully