וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפק: "מרגיש הזדהות עם מכבי חיפה"

9.10.2007 / 16:59

עמרי אפק הגשים חלום ילדות וערך יחד עם אלירן דנין אימון ראשון במדי הירוקים. דרור קשטן סירב להיות הבורר בפרשת שלומי ארבייטמן

נציגיו של החלוץ, שלומי ארבייטמן, ומכבי חיפה, חוזרים לשולחן הדיונים. המאמן הלאומי, דרור קשטן, שנקבע כי הוא יהיה הבורר ויקבע את שכרו, הודיע לפטרונו של השחקן, אריק איזיקוביץ', כי הוא לא מתכוון לקבוע את שכרו. "אני לא מסוגל לקבוע את שכרו. אני לא מבין למה לא שאלתם אותי קודם", אמר לו המאמן. איזיקוביץ' השיב: "אני ויענקל'ה שחר מאוד מכבדים אותך. בגלל זה החלטנו לפנות אליך".

קשטן כלל לא ידע שהוא אמור להיות הבורר, משום שהבורר היה אמור להיות בכלל אברהם גרנט. החוזה עם ארבייטמן נחתם בתקופה בה שימש גרנט כמאמן הלאומי. מכיוון שהחוזה קבע ש"המאמן הלאומי באותה תקופה" יקבע את השכר, ואילו המאמן התחלף, לא נותרה ברירה והצדדים פנו לקשטן. נציגו של השחקן, עו"ד יוסי גייר, ייפגש בקרוב עם נציגי הנהלת חיפה.

ההנהלה טרם קיבלה מאייאקס קייפטאון הצעה נגדית או אישור לעסקת העברתו של החלוץ ת'מבינקוסי פנטאני. חיפה הציעה על החלוץ כ-750 אלף דולר.

היום הצטרפו לאימוני הקבוצה עומרי אפק ואלירן דנין. המאמן רוני לוי יתרגל את פיטר מסיללה כקשר שמאלי על מנת לאפשר לדנין להתחרות עם רוני גפני (יחזור בעוד שבוע לאימונים) על מקום בהרכב.

"באתי לכאן כי אני מרגיש הזדהות עם מה שהמועדון הזה עבר בתקופה האחרונה", אמר אפק לפני האימון. "יש לשני הצדדים רעב משותף להצליח כדי להגיע למקום הטבעי שלנו. אני מאוד מקווה שאני אהיה חלק מהצוות שאמור להחזיר את מכבי חיפה למקום הטבעי שלה. אני מקווה שהשחקנים שנמצאים פה יוכיחו שיש כאן בסיס טוב שיתמודד על כל התארים". בהמשך הצליח לרגש את כלי התקשורת כשאמר: "כאשר הייתי צעיר, במסגרת תוכנית הטלוויזיה 'חלום עליכם' עם עוזי חיטמן ז"ל, הבעתי חלום לשחק במכבי חיפה. אני פה כשחקן מקצוען, וזה תענוג. עכשיו לעבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully