וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריברי לא סופר את איטליה

9.10.2007 / 14:20

בית ב' של מוקדמות היורו מתחמם, כשקשר נבחרת צרפת מנהל לוחמה פסיכולוגית נגד אלופת העולם: "אני בטוח שאנו וסקוטלנד נעפיל ליורו"

בית ב' הוא אולי הטעון ביותר במסגרת מוקדמות יורו 2008. ככה זה כשאלופת העולם איטליה, וסגניתה, צרפת, נאבקות על המקום בטורניר, ולא שוכחות לרגע את גמר המונדיאל, הנגיחה של זינדין זידאן והפנדלים. בשבת הקרובה תתעמתנה נבחרות הבית במסגרת מחזור המשחקים העשירי, ואם עד עכשיו המצב היה חם, הרי שקשר נבחרת צרפת, פרנק ריברי, הופך אותו ללוהט.

צרפת מתארחת באיי פארו, וסביר להניח שאם לא תהיה סנסציה עולמית, היא תחזור לפריס עם 3 נקודות. לפיכך, התפנה קשרה של באיירן מינכן, כדי לנהל לוחמה פסיכולוגית נגד היריבה השנואה, איטליה. צרפת מדורגת שלישי בבית, עם נקודה פחות מאיטליה, ושתיים מהמובילה סקוטלנד. "אפילו עכשיו אני לא מפחד מהמצב", אומר ריברי, "אני בטוח שאנו וסקוטלנד נעפיל ליורו בסיום משחקי הבית". איטליה? הקשר לא סופר את אלופת העולם.

צרפת הפסידה במחזור הקודם לסקוטלנד בפריס (1:0). "ההפסד הזה היה מכה חזקה עבורי", נזכר ריברי, "אם הסקוטים לא יפשלו, אז איטליה תישאר בחוץ, והיורו יישוחק בלעדיהם". אלופת העולם תארח בביתה את גיאורגיה, ללא אלכס דל פיירו ופיפו אינזאגי שנופו מהסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully