וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אואן: אני אשם? המגרש אשם

9.10.2007 / 14:57

מייקל אואן לא מסתפק בקמפיין מוקדמות היורו ויוצא במחאה עצמאית נגד המגרשים הקשים באירופה. רובינסון מתנדנד, אבל מקבל תמיכה

בעוד אנגליה נערכת לקראת משחקה הקריטי ברוסיה בשבוע הבא, משחק שייערך על מגרש סינטטי, מייקל אואן מטיל במגרשים מסוג זה חלק מהאשמה לפציעותיו.

אואן חזר לשחק ולכבוש בשבוע שעבר בניצחונה של ניקאסל על אברטון, שמונה ימים בלבד לאחר שעבר ניתוח נוסף במפשעה. "הפציעה שלי היא תוצאה של שחיקה", מסביר אואן בראיון ל-"גרדיאן", "אתה משחק יום אחר יום במגרשים קשים וזה גובה מחיר".

אואן משוכנע שיתמודד בהצלחה עם שני משחקים בינלאומיים תוך חמישה ימים, למרות שהמנג'ר שלו בניוקאסל, סם אלרדייס, הביע חשש שזה עלול להיות קצת יותר מדי עבור החלוץ. אלרדייס טוען שהפציעה הקשה ממנה סבל אואן, אשר הביאה אותו שוב לשולחן הניתוחים, היא תוצאה ישירה של שני משחקי הנבחרת האחרונים בהם שותף – מול ישראל ורוסיה. הוא לא היה רוצה לראות אותו שוב מושבת בליגה לתקופה ארוכה.

אלרדייס, שמודע היטב להשפעה המכרעת של אואן על איכות הקבוצה המוגבלת שלו, מנסה לתמרן אותו לרכז מאמץ בקבוצה, אבל אואן נחוש להצליח בכל המסגרות. "לא המשחקים הבינלאומיים גרמו לפציעה שלי", הוא מסביר, "סבלתי הרבה לפני כן וסחבתי את עצמי עם כאבים חזקים עד שהייתי חייב כבר לעבור ניתוח. עכשיו הכאב מאחוריי".

נצמדים לרובינסון

בעוד שיתופו של אואן מובטח כנראה לקראת רוסיה ואסטוניה, באנגליה עסוקים בעיקר בסוגיית השוער. אחרי מספר טעיות קשות שעשה בקבוצתו טוטנהאם ובמדי הנבחרת (על כל סוגי המגרשים, אגב), גוברים הקולות שדורשים להשאיר את פול רובינסון בבית.

כרבע משוערי הפריימרליג נמצאים כעת במירוץ אחר החולצה מספר 1 ומשחרים לטרף, אבל רובינסון עדיין לא אמר את המילה האחרונה ויש לו, מפתיע ככל שזה יישמע, עדיין תומכים. המאמן סטיב מקלארן אמר לאחרונה שהוא מעדיף להיצמד לאותו שוער לאורך קמפיין, ומסתבר שהוא לא היחיד שחושב כך. "אסור להדיח כעת את רובינסון", אומר מארק לורנסון, מגינה לשעבר של ליברפול ונבחרת אירלנד. "הוא מכיר היטב את אנשי חוליית ההגנה של הנבחרת ויש לו שפה משותפת איתם. להשתמש בו זה יהיה הרבה יותר בטוח מלהתחיל עכשיו לערוך ניסויים". לורנסון מודע למגבלותיו של השוער, אבל טוען שאם מקלארן רצה לוותר עליו הוא היה צריך לנפות אותו כבר בקיץ שעבר, לפני שהקמפיין הנוכחי התחיל.

"רובינסון", מסכם לורנסון, "הוא שוער מצוין בתקופה קשה. "התקשורת, כדרכה, נוטה לנפח כל טעות שלו, מה שפוגע בביטחונו, אבל אני בטוח שהוא יתאושש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully