וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "יש משהו מיוחד באולם הזה"

מכבי תל אביב המריאה לניו יורק לקראת המפגש מול הניקס במדיסון סקוור גארדן, קטש התרגש. קאמינגס: "אנחנו הולכים לנצח שם"

מערכת וואלה!

צילום ועריכה: דניאל יעקובוביץ'

לוח הזמנים של מכבי תל אביב עמוס במיוחד בתקופה זו של דמדומי הפגרה. שלשום נחתה הקבוצה מטורניר ההכנה בקפריסין, אתמול ערכה מסיבת עיתונאים נוצצת וכבר הבוקר (שלישי) התייצבו אנשי המועדון בנתב"ג והמריאו לניו-יורק, שם יפגשו בלילה שבין חמישי לשישי (01:00, ליתר דיוק) את הניקס במדיסון סקוור גארדן האגדי. גם טל בורשטיין הפצוע יצא עם הקבוצה וצפוי להיבדק בארה"ב בידי רופא מומחה לכף רגל, בתקווה לקבל תשובות ברורות יותר באשר למצבו הרפואי.

"יש משהו מיוחד בגארדן. אם זה כדורסל, הופעת רוק או כל דבר אחר. האולם הזה הוא סוג של 'מכה'", אמר טרם ההמראה המאמן עודד קטש. "זה מרגש, ברור שזה מרגש. אבל זה לא משחק לשואו ולא נעשה תרגילים מיוחדים. אנחנו הולכים לשחק כדורסל, להמשיך את הקו שלנו, בתקווה שגם ברמות האלה נציג כדורסל חיובי וטוב ונהנה מהאווירה, כי לפי מה שמדברים, הולך להיות שם משהו מטורף".

"כל מי שאוהב כדורסל רוצה לשחק בגארדן", הוסיף טרנס מוריס. "כבר שיחקתי שם, אם כי עבר מאז זמן". ליאור אליהו בילה מוקדם יותר הקיץ כשבועיים בארה"ב, וינסה להרשים את אנשי המקצוע האמריקאים שיעקבו אחריו מהיציע. "לשחק מול קבוצת NBA זה תמיד דבר גדול וכיף", סיפר הפורוורד. "תהיה חוויה נדירה, בטח שמול כל כך הרבה יהודים ביציע. זה תמיד כיף לעשות משחק טוב מול קבוצה כזאת".

"אנחנו הולכים לנצח שם", הודיע אמש וונטיגו קאמינגס. "אחרת, למה שניסע? אני לא יכול להבטיח ניצחון, זה משחק, אבל אם נעשה את הדברים שהמאמן מבקש וניצמד לתוכנית המשחק, נהיה במצב טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully