וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היאנקיז שוב בחוץ, כנראה שגם טורה

9.10.2007 / 8:47

ניו יורק הודחה מהפלייאוף עם הפסד 6:4 לקליבלנד, שתשחק מול בוסטון בגמר ה-AL. סטיינברנר צפוי להיפרד מהמאמן בימים הקרובים

ניו יורק יאנקיז - קליבלנד אינדיאנס 6:4 (קליבלנד עלתה עם ניצחון 1:3 בסדרה)

מגיש מנצח: פול בירד
מגיש מפסיד: צ'ין מינג וונג
שמירה: ג'ו בורובסקי

התחושה של סיומו של עידן בברונקס גדולה מתמיד. לא זאת בלבד שזו תהיה השנה השביעית שבה לא מצליחים הניו יורק יאנקיז, הקבוצה המעוטרת ביותר בספורט המקצועני בארצות הברית, לזכות בתואר, אלא הם אמורים להיפרד גם מג'ו טורה וממספר שחקני מפתח בקבוצה. זאת לאחר הפסד 6:4 ו-3:1 בסדרה לקליבלנד אינדיאנס.

ברכות לשחקני קליבלנד, שהיו ראויים לניצחון בסדרה. ברכות גם לפול בירד ולקלוזר ג'ו בורובסקי, שלא קרסו תחת הלחץ של הברונקס. השבט פוגש כעת את בוסטון לסדרה על הזכות לעלות לוורלד סירייס. מישהו חושב שהם באים כאנדרדוג? לא חשבנו שאמרתם "כן".

היאנקיז נהרגו לכל אורך הסדרה על ידי מספר גורמים לא אופייניים. אלכס רודריגז נחנק כהרגלו (ההומראן שלו הלילה התברר כחסר משמעות), אבל זה צפוי. מה שלא היה צפוי הוא פלייאוף חלש מאוד של צ'ין מינג וונג, שהיה טוב לכל אורך העונה, ובמיוחד של מר נובמבר, דרק ג'יטר. ג'יטר, מגדולי שחקני הקלאץ' בכל הזמנים, מצא את הכדור לא אחת למהלכי דאבל פליי בסדרה הזו והרג את המומנטום של היאנקיז פעם אחר פעם.

קליבלנד קפצה על וונג, שפתח לאחר שלושה ימי מנוחה בלבד. גריידי סיזמור חבט להומר כבר בפתיחה וג'וני פראלטה הכניס הביתה את טראוויס הפנר בסינגל - 0:2 לקליבלנד אחרי אינינג אחד. באינינג השני מילא וונג את הבסיסים, ומייק מוסינה החליפו. מוס הכניס את סיזמור לדאבל פליי, שקבע 0:3 עם כניסת גוטיירז הביתה. אלא שאז נתן מוסינה סינגל לאסדרובאל קבררה והתוצאה עלתה ל-0:4.

ג'יטר הצליח לצמק בסינגל אבל באינינג הרביעי הכניס ויקטור מרטינז שני רצים הביתה וקבע 1:6. כאן החלו היאנקיז במרוץ נגד סיום העונה, כשרובינסון קאנו חבט להומר על פול בירד בתחילת האינינג השישי, ובירד סיים את תפקידו לאחר חמישה אינינגים. א-רוד, בעוד פלייאוף מחריד, קבע 3:6 ובאינינג התשיעי נכנס ג'ו בורובסקי. הוא פסל את ג'יטר, נתן הומר לבובי אבריו, פסל את רודריגז ועם סטרייקאאוט לחורחה פוסאדה נתן את האות לחגיגות - קליבלנד מנצחת, ועולה לשלב הבא.

ומה עכשיו בניו יורק?

לפני המשחק השלישי בסדרה הכריז ג'ורג' סטיינברנר, בעלי הניו יורק יאנקיז, כי אם לא תצליח ניו יורק להעפיל גם הפעם, ייפרד מג'ו טורה, מאמן הקבוצה ב-12 העונות האחרונות. טורה היה אחראי לארבע אליפויות בין 1996 ל-2000, אולם מאז ההפסד בוורלד סירייס לאריזונה ב-2001 לא הצליחו היאנקיז להתאושש.

"12 השנים האחרונות הרגישו עבורי כמו 10 דקות", סיכם טורה את התקופה, ונראה כי סטיינברנר יהפוך בימים הקרובים את הודעתו לרשמית. הבעלים, שבעבר היה ידוע במזגו הסוער ונרגע בשנים האחרונות, לא משלים עם העובדה שהקבוצה נכשלת למרות ספר תשלומים של 215 מיליון דולר לעונה.

אלא שהמצב לא כל כך פשוט, משום ששני שחקני מפתח בקבוצה, התופס חורחה פוסאדה והקלוזר מריאנו ריברה, אמרו כבר כי אם טורה הולך, גם הם בחוץ. צריך לקחת את ההצהרות הללו בעירבון מוגבל, מכיוון שאין מי שישלם טוב יותר מאשר היאנקיז, אבל די ברור שמדובר בזעזוע מאוד רציני במועדון המצליח ואחד הפופולאריים ביותר בעולם הספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully