וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוי, בפאלו, בפאלו

9.10.2007 / 8:25

הבילס שוב מצאו דרך יצירתית להפסיד, דאלאס שמה 9 נקודות ב-20 שניות וניצחה 24:25. דלהום סיים את העונה, מאק סטרונג את הקריירה

בפאלו (4:1) - דאלאס (0:5) 25:24

אלמלא היו אלה הבפאלו בילס, היינו מופתעים. אחרי הכל, כמה אפשר להפסיד ברבע האחרון? ובכן, אלה הבילס, ומהסיבה הזו אנחנו כל כך אוהבים אותם. בפאלו התעללה בטוני רומו, גרמה לו להיחטף חמש פעמים ולהשמיט כדור פעם אחת, ועדיין נכנעה לשער שדה מ-53 יארד במגרשה, ספגה 9 נקודות ב-20 השניות האחרונות (!) כדי להפסיד משחק שהיה בידיים שלה.

הבילס הובילו 16:24, כשרומו מצא את פטריק קרייטון לטאצ'דאון שקבע 22:24. דאלאס הייתה חייבת ללכת על ההמרה, אבל לא הצליחה לעשות את זה. בעיטת אונסייד מצאה את טוני קרטיס מדאלאס, רומו השלים שתי מסירות וניק פולק השחיל במדויק פגז מ-53 יארד כדי לגרום עוד מפח נפש לקהל הסימפטי בראלף ווילסון סטדיום.

ההגנה של בפאלו הייתה מעולה לכל אורך המשחק'. ג'ורג' ווילסון חטף כדור לטאצ'דאון והעלה את הבילס ל-0:7. ג'ייסון וויטן השווה, כריס קלסיי חטף גם הוא כדור באנדזון של דאלאס ולמחצית ירדו הבילס ביתרון 10:17. פולק צימק ל-27:13, ואז החזיר המחזיר המצוין טרנס מגי את בעיטת הפתיחה ל-103 יארד וליתרון 13:24, שכאמור לא הספיק.

רומו רשם שני טאצ'דאונים וחמישה איבודים ל-309 יארד, טרנט אדוארדס סיים עם 176 יארד ואיבוד אווירי. 103 יארדים באוויר לוויטן, דאלאס וניו אינגלנד מגיעות למפגש ביניהן בלתי מנוצחות.

גם פיטמן בחוץ בטמפה

ג'ייק דלהום, הקוורטרבק של קרוליינה, לא יראה עוד מגרש העונה. זאת לאחר שהחליט ללכת כעת על ניתוח במרפק ולא לדחות את העניין. דייויד קאר ימשיך לפתוח במקומו והקוורטרבק הרוקי שלא נבחר בדראפט, מאט מור, יגבה אותו.

לאחר שכבר איבדה את קארנל וויליאמס, טמפה ביי תיאלץ להסתדר גם בלי מייקל פיטמן. הרץ האחורי הותיק נפצע בקרסולו ועלול להיעדר למשך חודשיים. הקבוצה עדיין מחכה לתוצאות ה-MRI, אבל ההיעדרות נראית די ודאית.

טרנט גרין, הקוורטרבק של מיאמי, ייעדר מספר שבועות וכנראה שיסיים את הקריירה. גרין סובל מזעזוע מוח בדרגה 3 - הדרגה החמורה ביותר. מכיוון שכבר עבר מספר זעזועי מוח, ייתכן מאוד שהמשחק ביום ראשון היה האחרון של הקוורטרבק בן ה-37.

מי שסיים בוודאות את הקריירה הוא מאק סטרונג, הפולבק של סיאטל. סטרונג בן ה-36 נפצע בצווארו פציעה דומה לזו של קווין אוורט מבפאלו, אם כי הרבה פחות לחומרה והוא לא בסכנת חיים. "הייתה לי קריירה יפה של 15 שנה בליגה", אמר סטרונג בדמעות, "אני לא רוצה לפגוע יותר בבריאות שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully