וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה צפויה להאריך את חוזהו של עטר

אריק רחמיאן

8.10.2007 / 23:09

בקבוצה הביעו שביעות רצון מהיכולת ואמורים להגיש למאמן חוזה משודרג . גורם בקבוצה: עטר גילה מנהיגות. אנגלוביץ' ייצא לחופשה קצרה

במכבי נתניה מביעים שביעות רצון מהמאמן, ראובן עטר, שלמרות פתיחת העונה הרעה, הקבוצה שבה למסלול הנצחונות וכרגע היא נמצאת במקום השני. בימים הקרובים צפויה הנהלת מכבי נתניה לפנות לעטר ולהציע להאריך את חוזהו לעונה הבאה ואף לפרק זמן ארוך יותר. כזכור, עטר שהחליף את המאמן אלי גוטמן במהלך העונה שעברה, היה חתום לחצי שנה בעונה שעברה עם אופציה לחוזה לעונה הנוכחית, ולאחר שעמד בתנאי לפיו יסיים במקום 1-5, הוארך חוזהו בעקבות ההצלחה וההעפלה לגביע אופ"א.

חוזהו של עטר שיסתיים בתום העונה הנוכחית צפוי להיות משודרג ולהיות משופר באופן משמעותי. הנהלת נתניה שמאוד מרוצה מעבודתו של המאמן בעיקר בשל העובדה שהמאמן הצעיר את הקבוצה ואף העלה מספר שחקנים מקבוצת הנוער של המועדון. בין השאר מדובר בדלה ימפולסקי, אלמוג כהן, חן עזרא, דניאל ליפשיץ, בן-שבת עשהאל, טארק ושניר גואטה שהחלו להתאמן באופן קבוע עם הבוגרים. גם העובדה ששבעה שחקנים מסגל הקבוצה הבוגרת משחקים כיום בנבחרת הבוגרת והצעירה אינה נעלמה מעיניהם של ראשי המועדון.

"ראובן גילה מנהיגות ולויאליות למועדון", אמר גורם בקבוצה הערב (שני). "גם כשלא הלך לקבוצה, ובניגוד לגוטמן שהיה באותו מצב ודרש חיזוק, ראובן ישב עם ההנהלה והודיע שהסגל מספיק טוב והוא מאמין בזרים שהוחתמו. הזרים בשלב הזה לא סיפקו את הסחורה והקבוצה ספגה ביקורת בעקבות היכולת החלשה שלהם. עטר אמר בזמנו שכשהשחקנים יחלימו מהפציעות הם יהיו טובים, ועובדה שהוא צדק".

בנתניה ערים לעובדה שהצלחתו של עטר לא נעלמה גם מעיניהם של ראשי המועדונים בקבוצות הגדולות שפוזלים לעברו וצפויים להציע לו לעבור ולאמן בשורותיהם. בהנהלת נתניה רוצים לסנדל את האפשרות הזו והחליטו לנסות להבטיח את המשך עבודתו במועדון.

אנגלוביץ' ייצא לחופשת מולדת

מכבי נתניה ערכה היום אימון במתקן האימונים ב"דן קיסריה". שבעה שחקני הבוגרת והצעירה חסרו לעטר באימון שקיימה הקבוצה. נתניה שבה היום להתאמן לאחר היום החופשי שבו נחה אתמול, ושחקנים בקבוצה הביעו סיפוק מהתנאים שיש לקבוצה בדן קיסריה. הקבוצה קיבלה מתחם נפרד המוגדר בפיהם "הווילה של דן קיסריה", שבו יש חדר טיפולים נפרד, חדר לציוד כושר וציוד אפסנאות, וכן מקלחת עם ג'קוזי. נתניה תקיים את אימוניה בדן קיסריה עקב שזרוע החורף שעובר משטח הדשא בקופסא, והכוונה היא להתאמן שם לפחות עד משחק הבית מול מכבי חיפה שייערך בעוד כשלושה שבועות בקופסא.

ביום חמישי הקרוב ייצא הקשר הסלובקי, סטניסלב אנגלוביץ', באישורו של עטר לחופשת מולדת קצרה בסלובקיה וישוב לארץ ביום ראשון. אנגלוביץ' ינצל את פגרת הנבחרת "כדי להתרענן ולנקות את הראש וגם כדי לבקר את בני משפחתו", כך על-פי הגדרת אחד הגורמים בקבוצה. בפעם הקודמת היה זה זנו בונדאה שטס בפגרת הנבחרת לרומניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully