וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי מחפש זרים שאינם תחת חוזה

יצחק סולומון

8.10.2007 / 21:37

מאמן בני סכנין מבקש לתגבר מיידית את הסגל אחרי התבוסה לבני יהודה. יא יא פטי: "לא הגענו מוכנים מנטלית למשחק, לא נלחמנו מספיק"

"לא באנו מוכנים למשחק. הזהרתי אתכם שהם משחקים אגרסיבי ואנחנו לא נתנו להם מענה", אמר אחר הצהריים (שני) מאמן בני סכנין, אלישע לוי, באסיפה באימון הראשון לאחר ההפסד בשבת, מול בני יהודה בשכונת התקווה (3:0). לוי המשיך בנימה אופטימית ואמר: "בואו נשכח את בני יהודה כי מצפה לנו משחק קשה נגד הפועל תל אביב". לוי הנחה את הסוכנים שהוא נמצא עימם בקשרים להביא לו למבחנים שחקנים זרים שאינם תחת חוזה, כדי שיוכל לתגבר מיידית את הסגל.

מהאימון נעדר מאור בוזגלו, שהתאמן עם הנבחרת הצעירה. עולה חדש נבחן ושוחרר בסיום האימון. חאמד גנאים עדיין פצוע. חיים בנון מאוכזב מדחיקתו לספסל ועשוי לשקול את צעדיו בחלון ההעברות בחודש ינואר.

אלישע לוי מאוכזב מהתנודות הקיצוניות במשחקה של הקבוצה. לוי: "נגד בית"ר ירושלים הגענו לשיא. זה משחק שלא צריך לדבר עם השחקנים על מוטיבציה. לצערי, אחרי השיא של בית"ר באה הנפילה מול בני יהודה. זה טבעי, למרות שאני לא מקבל את זה".

הבלם יא יא פטי אמר היום: "נגד בני יהודה לא הגענו מוכנים מנטלית למשחק. לא נלחמנו מספיק והם ניצלו את זה. אני מקווה שנגד הפועל תל אביב נחזיר את הכבוד של המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully