וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינה: בגדאטיס ומויה הודחו

8.10.2007 / 21:20

שני הטניסאים הפסידו כבר בסיבוב הראשון של הטורניר, גונזאלס וליוביצ'יץ' דילגו לשלב הבא. ברטולי ושנידר פתחו בניצחון בגביע הקרמלין

אנדרס ספי האיטלקי היה אחראי להפתעה בפתיחת טורניר וינה (פרסים בסך 642,750 אלף דולר) אחרי שגבר על המדורג שמיני בטורניר, מרכוס בגדאטיס הקפריסאי 2:6, 2:6. ספי שבר את בגדאטיס ארבע פעמים ולא השאיר סיכוי לפינאליסט אליפות אוסטרליה ב-2006. האיטלקי, שהתמודד מול נבחרת הדיוויס של ישראל על העפלה לפלייאוף לבית העליון, מדורג כיום 73 בעולם ויפגוש בזכות הניצחון את רובין האס ההולנדי (103 בעולם).

גם קרלוס מויה הספרדי סיים את דרכו בתחרות אחרי שהודח במפתיע על-ידי סטפן קובק האוסטרי 7:6, 5:7, 6:2 במשחק שנמשך למעלה משעתיים. את המערכה הראשונה הפסיד מויה בשובר שוויון 7:3 אך הצליח להשוות ל-1:1 במערכה השנייה, ובמערכה המכרעת המשחק הלך לאוסטרי שניצח בקלות. אגב, לקובאק היו לא פחות מ-22 נקודות שבירה שנוצלו רק חמש פעמים. איבן ליוביצ'יץ' לעומת זאת דילג לסיבוב השני אחרי 4:6 ו-5:7 על היידר-מאורר האוסטרי, כמו גם פרננדו גונזאלס שניצח את פיליפו וולאנדרי 6:3, 1:6, 3:6.

גביע הקרמלין: נצחונות קלילים לברטולי ושנידר

מריון ברטולי הצרפתייה ממשיכה בתקופה המצוינת שלה של החודשים האחרונים מאז טורניר ווימבלדון אליו הגיעה לגמר, והיום (שני) היא ניצחה בשתי מערכות את אלונה בונדרנקו האוקראינית 2:6 ו-5:7 בסיבוב הראשון של גביע הקרמלין. בסיבוב הבא היא תפגוש את ורה דושבינה. גם פטי שנידר בשלב הבא אחרי ניצחון 4:6 ו-1:6 על אמילי לויט הצרפתיה. בטורניר הנערך במוסקבה (פרסים בסך 1.34 מיליון דולר) משתתפות גם סבטלנה קוזנייצובה, מריה שראפובה, אנה צ'קבטדזה וסרינה וויליאמס שהעפילו אוטומטית לסיבוב השני.

שחר פאר תפתח מחר את הופעותיה בטורניר בנגקוק, תאילנד המחלק 200 אלף דולר. הישראלית המדורגת שלישית בטורניר תפגוש בסיבוב הראשון את מלינדה צ'זינק ההונגריה (129 בעולם), כאשר השתיים לא נפגשו מעולם. במידה ופאר תצלח לא תתקשה בפתיחת הטורניר, היא תתמודד מול המנצחת בהתמודדות בין אמנמורדובה שהעפילה מהמוקדמות לאנסטסיה רודיונובה הרוסיה. בטורניר שנפתח היום העפילה רדוואנסקה הפולניה לסיבוב השני אחרי 0:6 ו-3:6 על סורנה קירסטאה. גם אלכסנדרה ווז'ניאק בשלב הבא אחרי 5:7 ו-4:6 על יואנה רלוקה אולארו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully