וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוס בואן חתם לשנתיים נוספות בסן אנטוניו

8.10.2007 / 18:26

הסטופר ההגנתי של הספרס ירוויח ארבעה מיליון דולר בכל אחת משתי העונות הבאות. אדי קרי נפצע בכתפו וייעדר כשבועיים לפחות

ברוס בואן לא הולך לשום מקום. הפורוורד הקרצייתי של סן אנטוניו חתם היום (שני) על הארכת חוזהו בקבוצה לשנתיים נוספות. בואן בן ה-36, נבחר בעונה שעברה בפעם הרביעית ברציפות לחמישיית ההגנה של העונה, והוא מחזיק ברצף של 436 משחקים ברציפות בהם עלה בחמישייה של הספרס, הרצף הארוך ביותר בליגה. הוא צפוי להרוויח ארבעה מיליון דולר בכל אחת מהשנתיים הבאות.

"כמובן שברוס הוא חלק חשוב ממה שבנינו פה", אמר מאמנו גרג פופוביץ'. "הוא מקצוען אמיתי, מוכן תמיד ומוסר העבודה שלו ללא רבב. החוזה הזה מגיע לו".

קרי נפצע בכתף וייעדר כשבועיים

הניו יורק ניקס פתחו את מחנה האימונים שלהם ברגל שמאל, עם פציעתו של אדי קרי בכתפו. בניקס דאגו כי הסנטר העגלגל ייעדר לתקופה ממושכת מהמגרשים, אבל בדיקת MRI שעבר מאוחר יותר גילתה כי הפציעה אינה חמורה, וקרי ייעדר ככל הנראה לשבועיים בלבד. מאמן הקבוצה, אייזיה תומאס, התכוון להקדיש חלק ניכר ממחנה האימונים לעבודה על שיתוף הפעולה בין קרי לשותפו החדש לקו הקדמי, זאק רנדולף, והפציעה של קרי קילקלה לו את התכניות.

קרי ייעדר ממשחק ההכנה הראשון של הניקס הלילה מול פילדלפיה, וכמו כן גם את משחק הראווה מול מכבי תל אביב במדיסון סקוור גארדן בלילה שבין חמישי לשישי.

בינתיים עומדים הניקס לקבל חיזוק מן העבר. אלן יוסטון המתקמבק, שהתלבט בשבועות האחרונים בין הניקס לנטס בנוגע ליעד המועדף עליו לחזרה למגרשים, החליט על פי דיווחים בניו יורק לבחור בניקס, והוא צפוי להודיע על כך בימים הקרובים. שחקן הקבוצה ג'ארד ג'פריס, הלובש כרגע את הגופייה מס' 20, שהיתה שייכת ליוסטון בתקופתו בניקס, כבר מסר כי יהיה מוכן ברצון לוותר ליוסטון על הגופייה במידה ויצטרף לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully