וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה שוקלת להשמיט את המשמיט

8.10.2007 / 16:21

פול רובינסון שוב פישל, הפעם מול ליברפול, אך זוכה לגיבוי, לפחות בטוטנהאם. מקלארן יוכל להתנחם בחזרתו של אואן מפציעה

שוער טוטנהאם ונבחרת אנגליה, פול רובינסון, עומד שוב בעין הסערה באנגליה, בעקבות הדיפה לא מוצלחת במשחק התיקו 2:2 אמש מול ליברפול. "רובו" הדף בעיטה חופשית אבל היישר לרגליו של אנדריי ורונין שהעלה את ליברפול ליתרון.

הטעות האחרונה רק מגבירה את הקריאות באנגליה לסיים את כהונתו של רובינסון כשוערה הראשון של הנבחרת לקראת המשחקים מול אסטוניה ורוסיה. הסיוט של "רובו" התחיל לתפוס תאוצה בלילה הנוראי בקרואטיה, כשלא הצליח להשתלט על מסירה של גארי נוויל והכדור התגלגל לרשת, בו בזמן שתמונתו של "בוראט" מתנוססת ברקע. רובינסון יכול לשלוח זרי פרחים גדולים לשופט ולרובי קין, חברו לקבוצה, על שהשכיחו את הטעות.

"אני לא מודאג מהכושר שלו", אמר בסיום מאמן טוטנהאם, מרטין יול, "כל משחק הוא שונה אבל עדיין יש לו ביטחון". יול אף טוען כי לשוערו אין חלק בספיגת השער, משום שבדרך הכדור הספיק לפגוע בברכו של ג'רמיין פנאנט ולהטעות את העומד בין הקורות. "זו לא הייתה טעות, זה פגע בו ו-ורונין היה הראשון לריבאונד. זה היה בסך הכל גול רע מבחינתם של שחקני ההגנה. לי עדיין יש ביטחון בפול וזו הסיבה שנתתי לו לשחק מול פאמגוסטה ובאנפילד". לרובינסון הייתה התחלה קשה לעונה ועליו גם הוטלה האשמה בשער השיוויון בהפסד האנגלים לגרמניה 2:1, במסגרת הידידותית באוגוסט.

לסטיב מקלארן, המאמן האנגלי, יש צרות אחרות על הראש ולכן תומך ברובינסון וגם מתכוון להרכיב את שוער לידס לשעבר בהרכב הראשון שלו לצמד המשחקים. דין אשטון, חלוצה הצעיר של ווסטהאם, שזומן בעונה שעברה על ידי מקלארן ונפצע, זומן שוב החודש במקומו של אמיל הסקי הפצוע ושוב נפצע. "זה כאילו מישהו ממש מעוניין בכשלוני", אמר החלוץ בהתייחסו לחוסר המזל.

חלוץ נוסף, אנדרו ג'ונסון, שכבש אמש בהפסד של אברטון לניוקאסל 3:2, נפצע גם הוא ויחמיץ את שני המשחקים. מהמשחק בו נפצע ג'ונסון יצאה גם בשורה מעודדת, מייקל אואן, שמונה ימים לאחר ניתוח, נכנס כמחליף ואף כבש את אחד השערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully