וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור חסן פרש מכדורגל

אייל בן יעקב

8.10.2007 / 13:42

הקשר שמע את הודעת הפועל פ"ת כי לא תרכוש יותר שחקנים העונה, והחליט לסיים את הקריירה. גם הבלם אלון חלפון תלה את הנעלים

מנור חסן, הקשר בן ה-31, שלא הצליח לשוב להפועל פתח תקווה השנה, החליט לתלות את נעליו. מנור חסן סומן ככישרון גדול בתחילת הקריירה שלו בהפועל פ"ת בעונת 1994/1995 אך לא הצליח לממש את הפוטנציאל הגדול שהיה בו, בין השאר בגלל בעיות משמעת וסכסוכים עם מאמנים.

בעונת 2000/2001 עבר למכבי חיפה שם פתח את העונה בצורה מוצלחת ואף הבקיע מספר שערים, אך דעך בהמשך העונה והפך לשחקן ספסל. חסן ניסה את מזלו גם בבני יהודה, בית"ר ירושלים והכח עמידר רמת גן, אך לא בלט שם ושב לקבוצת נעוריו.

בעיני האוהדים ממלאבס נחשב חסן לאחד הסמלים של הקבוצה, והשנה הם אף ניהלו מאבק עם ההנהלה על-מנת להחזירו, אך ללא הצלחה. אתמול, ביום האחרון של מועד ההעברות הודיעה הפועל פ"ת שלא תרכוש השנה יותר שחקנים ובכך הביאה בעצם לפרישתו של מנור חסן המאוכזב.

"הפועל פ"ת מעריכה ומוקירה את מנור חסן, שהיה בורג מרכזי בקבוצה שנים רבות ושימש כקפטן שלה", הודיעה הנהלת הפועל פ"ת בהודעה הרשמית, "חסן היה מסוג השחקנים המוכשרים שנותנים הצגות לקהל, ומשחקים למען המועדון".

כמו כן, בתגובה לטענות שהושמעו השנה לקבוצה על כך שסירבה לקלוט לשורותיה העונה את חסן ובכך בעצם הביאה לפרישתו, אמרו גורמים במלאבס: "מנור חסן לא הגיע השנה לפ"ת בשל מחלוקות כספיות עם הקבוצה על גודל החוזה שלו, וכן מאחר והוחלט כי הסגל של הקבוצה לא זקוק לחיזוק בעמדה בה הוא משחק. יש עוד קבוצות בארץ חוץ מהפועל פ"ת".

כתב "הארץ" דור בלך מוסיף כי גם אלון חלפון בן ה-34 פרש מכדורגל. הבלם החל את הקריירה במכבי נתניה וזכה באליפות עם הפועל חיפה בעונת 1998/99. חלפון שיחק גם בהפועל תל אביב, וסיים את הקריירה כקפטן הפועל כפר סבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully