וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטויצ'קוב פוטר מסלטה

8.10.2007 / 17:48

פתיחת עונה חלשה בליגה הספרדית השנייה עלתה לכוכב העבר הבולגרי במשרתו. ריאל מתכוונת להציע לואן ניסטלרוי הארכת חוזה

ריאל מדריד כנראה לא תבזבז זמן בעניינו של רוד ואן ניסטלרוי. ההולנדי לא מפסיק לכבוש לאחרונה, ואחרי הצמד נגד לאציו והשער שכבש בניצחון אמש (ראשון) על רקראטיבו הואלבה (0:2), בספרד מדווחים שריאל מדריד עשויה להציע לו הארכת חוזה בשנה נוספת.

"קראתי את הפירסומים", הגיב ההולנדי, "אבל טרם פנו אלי רשמית מהמועדון". אז ההולנדי יסכים להצעה שתוגש, או לא? בוודאי שכן. "ברור שארצה להאריך את הישארותי בעונה נוספת ויותר במועדון כמו ריאל מדריד".

שחקן נוסף שמרשים את הצוות המקצועי של הבלאנקוס הוא הרכש שהגיע מפלומיננזה הברזילאית, מרסלו. המגן בן ה-19 שותף בשבעה משחקים מתחילת העונה, וכבש לעצמו מקום בהרכב של ברנד שסטר. "היכולת שלו לא מפתיעה אותי", אמר המאמן הגרמני, "אבל לפעמים קשה להעניק הזדמנות לצעירים, לעיתים הם חסרי מזל או סובלים מפציעות, ומתקשים להרשים. מרסלו מקשיב באימונים ומנצל הזדמנויות, הוא שחקן שרוצה להצליח".

טיסה נעימה, מסי

בריאל מדריד מרוצים מהיכולת הקבוצתית, אבל מסתובבים בהרגשה מעורבת משום שהיריבה העירונית, אתלטיקו, הובסה 3:0, אבל על ידי ברצלונה, השנואה אף יותר. את הקטאלונים זה כלל לא מעניין והיא רחוקה רק שתי נקודות מהבלנקוס.

המשחק בין שתי הקבוצות היווה סוג של דרבי ארגנטינאי, וליאונל מסי לא זילזל בעניין. "דיברתי עם גבי מיליטו על חשיבות הניצחון. אסור היה לנו לתת לסרחיו אגוארו ומקסי רודריגז לנצח במשחק, כי בקרוב נפגוש אותם בנבחרת ארגנטינה, במסגרת מחויבותנו הבינלאומית. עם תוצאה של 0:3 אני יכול לטוס איתם רגוע".

* שחקנה של סביליה, דני אלבס, מודה שקבוצתו במשבר עמוק. אחרי ההפסד הביתי 1:0 לדפורטיבו לה קורוניה, הבלם הברזילאי הודה שמחזיקת גביע אופ"א עמוק בבוץ. "אנחנו לא אותה סביליה. אנחנו משחקים בצורה שבלונית, ועלינו לשנות זאת. בשנתיים האחרונות קיבלנו כבוד רב, אבל עכשיו אנו מפסידים בבית לקבוצות שתיאורטית, חלשות מאיתנו".

סטויצ'קוב פוטר מסלטה

חצי שנה לאחר שעזב ברעש גדול את משרת מאמן נבחרת בולגריה, פוטר אחר הצהריים חריסטו סטויצ'קוב מאימון סלטה ויגו. כוכב העבר הבולגרי, שספג ביקורות רבות במולדתו על שנטש את המשימה הלאומית לטובת אימון בליגה הספרדית, הגיע לקבוצה הגליסיאנית באמצע העונה שעברה בנסיון להציל אותה מירידה, אבל לא עמד במשימה והקבוצה נשרה לליגת המשנה.

למרות הירידה נשאר סטויצ'קוב בקבוצה, אבל פתיחת עונה חלשה, בה השיגה סלטה 10 נקודות בלבד משבעת המחזורים הראשונים, הביאה את הנהלת הקבוצה להודיע על סיום העבודתו של הבולגרי. התקשורת הספרדית דיווחה כי חואן ראמון לופז קארו, מאמן ריאל מדריד לשעבר, הוא המועמד המוביל להחליפו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully