וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן ודידה יועמדו לדין

8.10.2007 / 22:01

בעקבות ההצגות של השוער הברזילאי, אופ"א החליטה להעמיד אותו ואת קבוצתו לדין. הלחץ מאנצ'לוטי הוסר בעקבות הניצחון, דל פיירו מאוכזב

אופ"א החלה בהליכים משמעתיים נגד מילאן והשוער הברזילאי דידה בעקבות האירועים במשחק ליגת האלופות בשבוע שעבר מול סלטיק. כזכור, דידה נפל בצורה דרמטית כאשר אוהד ניסה לתקוף אותו לקראת סיום המשחק בו הפסידו הרוסונרי 1:2. השוער בן ה-34 נשכב על הדשא, אך ספג ביקורת בטענה כי התגובה שלו הייתה מוגזמת.

אופ"א פתחה גם בהליכים משמעתיים נגד סלטיק ובשני המקרים יינתנו הטענות של הצדדים ביום חמישי בפני הגוף המבקר והמשמעתי. האוהד עצמו שזוהה והורחק על-ידי סלטיק לכל החיים רץ לעבר הדשא ויצר מגע עם דידה שהתקדם שהחל במרדף לפני שנפל על הקרקע. ההצגה של דידה נמשכה כאשר הוא הוחלף בתוספת הזמן על-ידי קאלאץ'.

בעקבות האירוע אופ"א הודיעה כי תחקור את המקרה. מאמן מילאן, קרלו אנצ'לוטי כבר הגדיר את מעשיו של דידה כ"טעות", אך אמר כי אין צורך להעניש את השוער: "במהלך השנים דידה הראה ספורטיביות טובה והגינות. אני לא יודע מדוע הוא עשה זאת, אבל אני חושב שהעניין צריך להיסגר כחלק מהדוגמא למקצועיות שלו במשך כל השנים".

מילאן קיבלה קצת חמצן

לפני כשבוע הצהיר אנצ'לוטי, כי יש בעיות בקבוצתו, אבל אין לחץ. אחרי ההפסד לגלזגו סלטיק בליגת האלופות, במילאנלו כבר החלו להתגרד בעצבנות, אבל אחרי הניצחון הענק אמש (ראשון) על לאציו (1:5), אנצ'לוטי מודה שבסן סירו חשים יותר מסתם הקלה. "היינו קצת עצבניים בפתיחה, אבל אחרי שהובלנו המשכנו לניצחון. זה היה משחק מורכב וקשה, ואין ספק שהוא שינה את האווירה במועדון".

"המחצית השנייה שלנו היתה מצוינת, ושני החלוצים שיחקו בצורה מבריקה", החמיא המאמן האיטלקי לקאקה ואלברטו ג'ילארדינו, שכל אחד מהם הרשית צמד. במקרה של קאקה אין טעם להרים גבה, אך צמד של "ג'ילה" זה חדש. חלוץ נבחרת איטליה ספג בתקופה האחרונה קיתונות של בוז מיציעי סן סירו, בשל יכולתו החלשה, ואולי המשחק נגד לאציו יוציאו מהמשבר.

דל פיירו מאוכזב שלא זומן

אתמול היה זה יום רע עבור אלסנדרו דל פיירו. אחרי שלא פתח בהרכב יובנטוס בתיקו 1:1 מול פיורנטינה ושיחק רק 13 דקות, הוא התבשר כי רוברטו דונאדוני, מאמן נבחרת איטליה, החליט שלא לזמנו לסגל לקראת המשחקים מול גיאורגיה ודרום אפריקה. "זה ציער אותי לא להיות חלק מהסגל שיתמודד מול גיאורגיה, אך אני מאחל הצלחה לקולגות שלי", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully