וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייאקס אישרה, טן קאטה בדרך לצ'לסי

8.10.2007 / 18:00

הקבוצה ההולנדית הודיעה כי היא מאפשרת למאמנה לנהל מו"מ עם צ'לסי. ג'ון טרי תומך בגרנט: "הוא בהחלט האיש הנכון לתפקיד"

אייאקס אמסטרדם ההולנדית הודיעה היום (ראשון) כי היא מאשרת למאמנה, הנק טן קאטה, להיכנס למשא ומתן עם צ'לסי. טן קאטה צפוי להצטרף לצוות האימון בסטמפורד ברידג' ולהיות עוזרו של אברהם גרנט.

"אייאקס הגיעה להסכם עם צ'לסי לגבי שחרורו המיידי של טן קאטה", הודיעה אייאקס באתרה הרשמי, "לאחר שקיבל פנייה מצ'לסי, טן קאטה ביקש את רשות המועדון, וזו ניתנה לו".

טן קאטה, כזכור, היה עוזרו של פרנק רייקארד בברצלונה, כשזו זכתה בגביע האלופות ובאליפות הליגה הספרדית. בעונה שעברה הואאימן את אייאקס, אבל הפסיד את האליפות לאיינדהובן רק על הפרש שערים. העונה טן קאטה כשל עם קבוצתו ההולנדית בהעפלה לגביע האלופות, ואף הודח מגביע אופ"א.

ג'ון טרי הצטרף היום לגל התמיכה באברהם גרנט בעקבות שני הניצחונות האחרונים של צ'לסי. הקפטן התראיין לאתר הרשמי של הקבוצה והבטיח שהאוהדים עוד ילמדו להתרגל להימצאו של גרנט על הקווים. "הוא בהחלט האיש הנכון לתפקיד, ולעתיד של המועדון. הבחורים שלנו תומכים בו לחלוטין, מכבדים אותו ושמחים בשבילו".

בעד מי שבצ'נקו?

"הגיע לנו לנצח", כך פתח מאמן צ'לסי, אברהם גרנט, את מסיבת העיתונאים אחרי שהשיג ניצחון ראשון בפרמיירליג, 0:1 על בולטון. "זה לא היה קל, אבל מה שחשוב זה שהשגנו את שלוש הנקודות". גנרט יכול להודות לשוערו פטר צ'ך, שיכולתו הטובה מנעה לפחות תיקו, לו היו ראויים וונדררס.

מי שלא אהב את הכנסתו כמחליף למשחק, הוא החלוץ האוקראיני של הכחולים, אנדרי שבצ'נקו, אבל גרנט מתעקש כי לשחקן חלק חשוב במערך הקבוצתי. שבצ'נקו, שציפה לפתוח נגד בולטון, הופתע לראות את סלומון קאלו עולה במקומו, וכובש את שער הניצחון. כעסו גבר כשקאלו נפצע והמאמן הישראלי הורה לקלאודיו פיזארו להתחמם. שבצ'נקו, שלא שיחק בניצחון על ולנסיה בצ'מפיונס, נכנס רק 17 דקות לסיום, לא ממש הגמול לו ציפה אחרי שהצהיר כי "אכבוש העונה 20 שערים בשביל אברם".

"הגארדיאן" הבריטי פירסם היום (שני) כי גרנט נאלץ להרגיע את האוקראיני בחדר ההלבשה של צ'לסי, בזמן משחקה בצ'מפיונס נגד ולנסיה. שבצ'נקו דרש לדעת אם מעמדו ירד והוא נחשב שחקן ספסל. גרנט, מחמיא "הגארדיאן", השתמש בכישוריו הדיפלומטיים והרגיעו. תזכורת קלה, אברמוביץ' הביא את גרנט לצ'לסי כדי לשקם את החלוץ, שסבל תחת מוריניו. "יש לנו עונה ארוכה", ניסה גרנט להרגיע את השמועות על משבר בינו לבין "שבה", "לכל שחקן יש תקופה טובה ותקופה רעה, שבצ'נקו מאוד משתדל, הוא שחקן גדול, ואני בטוח שהוא יתרום רבות לצ'לסי".

גרנט ניצל את ההזדמנות והוסיף באנדרסטייטמנט בריטי, "כשמונתי, אף אחד לא אמר לי מי אמור לשחק. אני לוקח את ההחלטות שטובות לצ'לסי. אני חושב שיש לראות את התקדמותנו על ציר הזמן הרחוק יותר. המטרה המיידית היתה שלוש נקודות, המטרה העיקרית היא להטמיע סגנון בקבוצה. הבסיס הוא טוב, אבל העונה שחלפה לא היתה טובה, ועלינו להשתפר". נו, אם אפשר לעקוץ על הדרך את מוריניו, אז למה לא.

ואם כבר מוריניו, אז גם הישראלי, כמו קודמו, מצהיר שהוא אוהב את הלחץ בו הוא שרוי. "אני לא רוצה להיות בלי לחץ בעולם הכדורגל. כשיש לך מועדון גדול, יש לחץ, ואתה רוצה להגיע לטופ. זו אחריות כבדה ואני אוהב את זה".

אברמוביץ' לאוהדים: "גרנט יישאר" (ניל סילבר, הארץ)

רומן אברמוביץ' הבהיר לאוהדי צ'לסי כי כדאי שיתרגלו לאברם גרנט - מאחר שהאחריות לקבוצה תישאר בידיו. הבעלים החליט לנסות להתקרב לאוהדים אחרי שנפגע מהביקורת שהופנתה לעברו לאחרונה. בשבוע שעבר, כשחזר למלון אחרי הניצחון 1:2 על ולנסיה, הוא דאג לשלוח נציג שתר ברחובות העיר אחר חלק מ-1,200 אוהדי צ'לסי שנסעו למשחק. הבודדים שנמצאו הוזמנו לבר בלובי של מלון הילטון, שם הם פגשו את אברמוביץ' שנותר איתם עד 1:30 בלילה, הצטלם עמם, קנה להם שתייה והתחיל בקמפיין.

"אני אוהב את ז'וזה ותמיד אוהב אותו בזכות מה שעשה עבור צ'לסי, אבל איש אינו גדול מהמועדון", אמר להם אברמוביץ'. "אני מבין שאתם עצובים שהוא עזב, אבל הדברים לא התנהלו כראוי כבר זמן מה, וזה היה הזמן הנכון לשינוי. אני רוצה שתסמכו עלי כשאני אומר שאברם הוא האיש הנכון והוא מינוי קבוע. יהיו תוספות לצוות האימון, אבל אברם יישאר".

אחד מהאוהדים שנכח בשיחה סיפר: "זו היתה מחווה נהדרת מצד רומן. הוא דיבר על אהבתו לז'וזה, אבל היה ברור שהוא רצה להסביר את הסיבות לעזיבתו. אני לא יודע אם מישהו מאתנו השתכנע שגרנט הוא יותר ממינוי זמני, אבל עזבנו את המלון בתחושה שלפחות לרומן איכפת ממה שאנחנו חושבים ושהוא מחויב לחלוטין למועדון".

לא רק האוהדים נותרו סקפטים לגבי גרנט, גם חלק גדול מהשחקנים. אחד משחקני הנבחרת של צ'לסי טען כי אפילו בשיחות של סוון גוראן אריקסון היתה יותר השראה מאשר באלו של הישראלי. לפי הערכות, מאמן אייאקס הנק טן קאטה ימונה לעוזרו של גרנט במהלך הפגרה הבינלאומית בשבועיים הקרובים. המנהל הספורטיבי פרנק ארנסן תומך במינוי טן קאטה, אבל רוצה לראות מעליו כמנג'ר את חוס הידינק, בעוד המנכ"ל פיטר קניון מעדיף את מרצ'לו ליפי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

סטיב ברוס יושב על הגדר

העולה החדשה ברימינגהאם, מתקשה להסתגל לחיים בפרמיירליג. אחרי שני הפסדים רצופים, הקבוצה מאצטדיון סנט אנדרוז מרגישה היטב את חום התחתית. מי שמרגיש אותו הכי הרבה הוא המאמן סטיב ברוס, שסוגר 6 שנים במועדון, אבל כלל לא בטוח שיגיע לשנה השביעית.

הסיבה היא לאו דווקא ההפסד האחרון לבלקבורן (2:1), אלא האפשרות שאיש העסקים ההונג-קונגי קרסון יונג, ישתלט על המועדון. כרגע מחזיק יונג בשליש מאחוזי השליטה במועדון, ואם ירכוש את כל הבעלות, עשוי חוזהו של ברוס, שחתום לעוד שנה וחצי להתבטל. "יש לי עוד 20 חודשים במועדון, אמשיך, ואראה מי האנשים שבסופו של דבר יינהלו את העסק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully