וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בוסטון מאמינה בסוויפים

8.10.2007 / 0:41

הרד סוקס שיחזרו את ההצלחה שלהם מ-2004 מול האיינג'לס, ניצחו 1:9 וטאטאו את הסדרה עם 0:3. היאנקיז עדיין בחיים

לאחר ששתי סדרות ה-NL הושלמו בלילה שבין שבת לראשון בסוויפים, הגיע תורה של בוסטון רד סוקס לזכות בכמה ימי מנוחה. הרד סוקס גברו על לוס אנג'לס איינג'לס 1:9, והשלימו ניצחון 0:3 בסדרה ועליה ל-ALCS, סדרת הגמר של החטיבה.

במשחק השני של הלילה נפגשו ניו יורק יאנקיז וקליבלנד אינדיאנס. ניו יורק ניצחה 4:8 וצימקה את הפיגור בסדרה ל-2:1.

לוס אנג'לס איינג'לס - בוסטון רד סוקס 9:1 (0:3 לרד סוקס בסיכום הסדרה)

מגיש מנצח: קורט שילינג
מגיש מפסיד: ג'רד וויבר

שני אלמנטים עיקריים שעבדו לרד סוקס בפלייאוף של 2004 שירתו אותם גם במשחק הזה. האחד - קורט שילינג, בהופעה כוחנית של שבעה אינינגים נאים וארבעה סטרייקאאוטים והשני - הצמד דייויד אורטיז ומני רמירז. באינינג הרביעי חבטו הסלאגרים של בוסטון להומרים בזה אחר זה על ג'רד וויבר והעלו את הרד סוקס ליתרון 0:2. שילינג יצא ממספר מצבים מביכים, האחרון שבהם בתחתית האינינג השביעי כשנתן דאבל בלי שחקנים על הבסיסים, וההגשה מלאת ההשראה שלו הדליקה את מחבטי בוסטון, שהוסיפו שבע ריצות במעלה האינינג השמיני כדי לסגור עניין.

וויבר הגיש חמישה אינינגים סבירים, אבל גורם עיקרי פעל לרעתו, כמו גם לרעת חבריו ג'ון לאקי וקלווים אסקובר שהגישו לפניו - חוסר היכולת להעניש את היריב. בשני אינינגים בלבד מתוך 27 בסדרה כולה רשמו המלאכים ריצות, וככה לא עולים שלב לפלייאוף. לאיינג'לס יש נסיבות מקלות בכך שפציעות (האחרונה שבהן של גארט אנדרסון) וחסרונו של סנטר פילדר (שדאי חיצוני שממוקם במרכז) טבעי יצרו חור גדול מאוד בהרכב החובטים שלהם. ועדיין, זו לא סיבה ליכולת כל כך גרועה בסדרה של להיות או לחדול.

בוסטון הציגה בסדרה הזו שוב את רמירז ואורטיז וגם את מייק לואל המצוין, אבל צריכה לעשות משהו עם תחתית הרכב החובטים. נכון, באינינג השמיני הם חגגו, אבל רצף חובטים שכולל את ג'יי די דרו, ג'ייסון וריטק, קוקו קריספ וחוליו לוגו לא ייתן תשובה מול ההתקפה של היריבה בגמר ה-AL.

ניו יורק יאנקיז - קליבלנד 4:8 (1:2 לאינדיאנס בסדרה)

מגיש מנצח: פיליפ יוז
מגיש מפסיד: ג'ייק ווסטברוק

הסדרה היחידה שעדיין חיה ובועטת היא הסדרה הזו, והיא גם היחידה בסיבוב הזה שלא תיגמר בסוויפ. פיליפ יוז הוזעק באינינג השלישי במקום רוג'ר קלמנס שנפצע, ובפיגור 3:1, כשעונה שלמה על הכף, עצר את הדימום עם 3.2 אינינגים מצוינים. באינינג החמישי, בפיגור 3:2, ירה ג'וני דיימון פצצה בת שלוש ריצות על ג'ייק ווסטברוק, העלה ל-3:5 ומשם לא הביטו היאנקיז לאחור.

האקשן במשחק הזה אירע לפניו, כשג'ורג' סטיינברנר, בעלי היאנקיז, הצהיר מפורשות שכישלון יסיים את דרכו של המאמן ג'ו טורה במועדון. התופס חורחה פוסאדה והקלוזר מריאנו ריברה הודיעו חד משמעית שאם טורה הולך, גם הם הולכים. באינינגים הראשונים, כשקלמנס עומד על הגבעה, נראה היה שהסוף מתקרב. ניו יורק חטפה שלוש ריצות, אחת מהן בהומראן של טרוט ניקסון, אבל ידעה להתאושש ושיקמה את עצמה.

הלילה (המשחק מתחיל ב-01:30, אנחנו מקווים שגם השידור ב-FOX) יעלה צ'ין מינג וונג מהיאנקיז, אחרי שלושה ימי מנוחה, כשמולו פול בירד מהאינדיאנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully