וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורטגה לא ספר את בוקה

8.10.2007 / 6:30

ריבר הייתה גדולה על בוקה בסופרקלאסיקו של ארגנטינה וניצחה 0:2, 'החמורון' ורדמאל פלקאו כבשו. ברזיל: סאו פאולו הפסידה 1:0 לקורינתיאנס

ל'דרבי חוקים משלו', את המשפט הזה כמה פעמים כבר שמעתם? אבל כמה נכון הוא היה היום בסופרקלאסיקו של ארגנטינה. למרות המיקומים בטבלה, וחרף המצב ממנו הגיעו שתי הקבוצות הייתה זו ידה של ריבר פלייט על העליונה, אחרי ניצחון מרשים 0:2 על היריבה השנואה בוקה ג'וניורס.

ריבר, למרות שלא נוצחה כבר ארבעה משחקי דרבי רצופים ולמרות הביתיות, לא עלתה כפייבוריטית. רק לפני מספר ימים היא הובסה 4:1 על ידי ארגנטינוס ג'וניורס והידרדרה למקום העשירי בליגה, בעוד בוקה זכתה בניצחון מרשים על האלופה סן לורנצו. הערב (ראשון), הפגינו המיז'ונרס, שנהנו מיתרון של עשרות אלפי אוהדים נלהבים במונומנטאל, עליונות ברורה לכל אורך 90 הדקות.

החל מדקת הפתיחה שלטו המקומיים, כשבוקה לא מצליחה לתקוף פעם אחת בצורה רצינית את השער של קאריזו. בדקה ה- 23 היתרון הברור הניב שער. המהלך שהוביל לשער נפתח עם נגיחה של פרננדו בלוסצ'י למשקוף של קארנטה, אחרי הרמת קרן. הגנת האורחים הדפה רע את הכדור, שהגיע לאגוסטו פרננדס. האחרון העביר הצידה לבלוסצ'י שבנגיעת אומן השאיר את ראדמל פלקאו לבד מול קארנטה. החלוץ הקולומביאני לא התבלבל ושלח כדור חזק וחד לרשת הגבוהה, 0:1 מוצדק לאדומים-לבנים.

כמה דקות לאחר מכן החבורה אובדת העצות של רוסו כמעט והצליחה להשוות כשבעיטה מרחוק של נרי קארדוסו חלפה סמוך לקורה. אבל על המשחק הזה היה רשום בענק 'ריבר'. בדקה ה-34 שרק השופט, שהיה מצוין, לפנדל אחרי עבירה טיפשית של בלם בוקה גבריאל פלאטה על דייגו בואננוטה בקצה הרחבה. אריאל אורטגה בעט את הפנדל, אבל מאוריסיו קארנטה הדף, אלא שהשופט, בלדסי, קבע פנדל חוזר לאחר ששוער בוקה זז לפני הבעיטה. 'החמורון' בעט שוב לפינה השמאלית של השוער, שהפעם זינק לכיוון ההפוך, כדי לקבוע 0:2. הרבה כבר הספידו את אורטגה בן ה-33, אבל לפחות הערב הוא השתיק לתקופה ארוכה את כל מבקריו עם ניהול משחק מבריק. עוד שחקן שהיה נהדר הוא דייגו בואננוטה בן ה-19, שפתח לראשונה בהרכב המיז'ונרס ועשה שמות בהגנת האורחים. עוד נשמע רבות על השחקן המוכשר הזה.

אם לא היה די בשני השערים ובשליטה המוחלטת של ריבר על כר הדשא, הרי שהקבוצה מ'לה בוקה' נשארה בעשרה שחקנים בדקת הסיום של המחצית הראשונה כשאבר באנגה הורחק בצהוב שני אחרי עבירה חמורה על פאולו פרארי.

במחצית השנייה הורידה ריבר רגל מהגז והשתעשעה מול החבורה המאוד מבוהלת של רוסו, שאחרי ההפסד היום התרחקה מאוד מתואר האליפות. ריבר, של הקיסר דניאל פסארלה, תסיים עוד עונה כלא אלופה, אלא אם יקרה משהו מאוד בלתי צפוי, אבל מה זה חשוב אחרי הניצחון הגדול בדרבי. בעקבות הניצחון, טיפסה ריבר שלושה מקומות עד למקום השביעי כשהיא מרוחקת ארבע נקודות מבוקה שבמקום השני.

המוליכה אינדפנדיינטה הפסדיה אף היא נקודות כשנוצחה בחוץ על ידי ניואלס אולד בויס 2:1. הקטור דתיינרט העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-9, ואינדפנדיינטה הישוותה כעבור 4 דקות משער של דניאל מונטנגרו. 2 דקות לסיום המחצית העלה סנטיאגו סאלקדו את המארחים ל-1:2, וקבע בתוך כך את תוצאת המשחק.

שאר המשחקים:

ארסנאל - לאנוס 1:0
ללאנוס: חוזה סנד (8)

אסטודיאנטס - ארגנטינוס ג'וניורס 0:3
לאסטודיאנטס: חואן ורון (15, 90 פנדל), אזקייל מאגיולו (73)

עדכון ראשון: 21:49, 07/10/07
עדכון אחרון: 06:30, 08/10/07

סאו פאולו ממשיכה לאבד נקודות

הפער בצמרת הברזילאית צומק מעט בתום המחזור ה-30, לאחר שהמוליכה סאו פאולו נוצחה בביתה על ידי קורינתיאנס 1:0, משער שכבש אברת בתאו בדקה ה-86. זהו הפסדה השני ברציפות של סאו פאולו, שתשחק במחזור הבא בחוץ, נגד פלומיננזה. השנייה בטבלה, קרוזיירו, סיימה בתיקו 0:0 את משחק החוץ שלה נגד גויאש. סנטוס נצמדה לשתי המוליכות אחרי שניצחה בחוץ את בוטאפוגו 2:1, משערים של רודריגו תאבאטה (50) ורנאטיניו (89). לוקאס דודו (66) כבש את השוויון הזמני למארחים.

שאר התוצאות:

פלמייראס - גרמיו 0:2
לפלמייראס: סזאר דוס סנטוס (13), רודריגאו (23)

נאוטיקו - חובנטוד 1:4
לנאוטיקו: ג'ראלדו דה סילבה (4, 66), חוסייסלי פריירה (43), ריינאלדו דה סילבה (86). לחובנטוד: מרקו ונזיני (60)

אתלטיקו מניירו - ספורט רסיפה 1:3
למניירו: לואיס דה אוליברה (37), רנטו דה אוליברה (80), מריניו רייס (87). לרסיפה: רומריטו סובריניו (29)

אינטרנסיונל - אמריקה 0:2
לאינטרנסיונל: לוסיו דה קוסטה (5), מגראו (38)

אתלטיקו פרננשה - ואשקו דה גמא 0:1
לפרננשה: דויד פריירה (88)

פלמנגו - פלומיננזה 2:0
לפלומיננזה: וונדרסון דה פאולה (2), תיאגו נבס (48)

פיגוארנשה - פראנה 0:4
לפיגוארנשה: פרנסיסקו דה נסקימנטו (18, 27), פרונתיני (71), דניאל צארקז (85)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully