וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן סרור חתם לארבע שנים בהפועל ת"א

האדומים בהרכב חסר מאוד, ינסו תנסה לחזור לקרקע מול הרצליה (20:30, ספורט2). עידן סרור חתם לארבע שנים: "מאושר לחזור"

בהפועל תל אביב חוזרים לקרקע לאחר הניצחון על סולנה השבדית (0:1) בשבוע שעבר. הערב (שני) יארחו האדומים את מכבי הרצליה, במשחק ההשלמה שינעל את המחזור החמישי בליגת העל. המשחק ייערך באיצטדיון רמת גן עקב שזרוע דשא חורף בבלומפילד.

עוד לפני המשחק פתרה הקבוצה את המחלוקת הנמשכת עם עידן סרור, והודיעה כי השחקן הצעיר חתם על חוזה חדש לארבע שנים בקבוצה. בעונה הקרובה ירוויח סרור משכורת חייל, והחל מהעונה שאחריה משכורתו תשודרג לסכום שלא פורסם. מחר יערוך סרור את אימונו הראשון העונה בוולפסון, ובקבוצה העריכו כי ייקח לו בין שבועיים לשלושה לחזור לכושר משחק.

לאחר החתימה אמר סרור לאתר הרשמי של הקבוצה: "אני מאושר לחזור להפועל ת"א. כל מה שהיה מאחורינו עכשיו. אני יוצא לדרך חדשה ועכשיו מה שבטוח זה שחובת ההוכחה היא עליי".

גיא לוזון יערוך מספר שינויים בהרכב מחר, עקב ריבוי הפציעות וההרחקות. גליל בן שאנן יפתח במקומו של אניימה, שעדיין מרצה עונש הרחקה מארבעה משחקים. גם מזואה אנסומבו יראה את המשחק מיציע עקב הכרטיס האדום שספג במחזור הקודם. את מקומו של אנסומבו יתפוס הקשר הצעיר ביברס נאתכו. רועי דיין עשוי לערוך את הופעת הבכורה שלו במדים האדומים מחר מול הרצליה כאשר הוא יחליף את אסולין הפצוע. ברוך דגו עדין סובל מרגישות בקרסול, והברזילאי אבדג'י עשוי לפתוח.

הצוות המקצועי התלבט ארוכות בנושא השאלתו של המגן מאור פרץ לעירוני קרית שמונה. גיא לוזון התנגד תחילה לעסקה, בשל ריבוי הפציעות, אך בשל התעקשותו של פרץ לשחק בקבוצה אחרת, הוחלט ברגע האחרון להשאילו לעולה החדשה. המגן יחזור בסוף העונה לשורות הקבוצה.

לפני תחילת האימון הערב, אמר גיא לוזון לשחקנים: "לפני המשחק בשבדיה ביקשתי ממכם לעשות סוויץ' ולקחת פסק זמן מהליגה. אני שמח שעשיתם זאת בצורה הטובה ביותר. עכשיו אני רוצה שתבואו עם כל הכוח לליגה ותוכיחו שאתם קבוצה טובה לא רק באירופה".

לוזון הדגיש בפניי השחקנים את העובדה שעשויה להיות ירידת מתח ואמר: "אני לא רוצה שתגיעו שאננים למשחק הזה. תסתכלו טוב טוב על הטבלה ותבינו שמהמשחק הזה יוצאים רק עם ניצחון. תמשיכו את היכולת הטובה".

הרכבה המשוער של הפועל תל אביב: גליל בן שאנן, עמאר מנצור, רמי דואני, גבריאל דוס סנטוס, יגאל אנטבי, וואליד באדיר, איתי אלקסלסי (ביברס נאתכו), ראובן עובד, אבדי, עדי סבג, פאביו ג'וניור

אחרי החילופים בשער, הרצליה מחפשת רשת נקיה

שבוע קשה עבר על נועלת הטבלה. אחרי ההפסד במחזור הקודם לבני יהודה, עסקו במועדון מהשרון בסכסוך שפרץ בין המאמן פרדי דוד למנכ"ל שמעון מסיקה. המנכ"ל קבל על כך שהמאמן לא משתף את בנו, השוער גל מסיקה, ורק לקראת סוף השבוע יושרו ההדורים בין השניים. בסופו של דבר, גל מסיקה עבר היום (ראשון) לשורות הכח עמידר רמת גן, ומחליפו בקבוצה יהיה השוער אמיר אדרי שהגיע ממכבי חיפה. לשוער הבלגי פיטר מרליר נערכה שיחה עם הצוות המקצועי, והוא שוחרר מהקבוצה.

איתמר ניצן יהיה שוערה הראשון של הרצליה, אשר מחפשת לחזק את החלק ההתקפי. לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב עומד לרשותו של פרדי דוד סגל מלא, ולמרות שהרצליה חייבת ניצחון, היא תחשוב קודם כל הגנה, ותנסה לא לספוג משחק חמישי ברציפות.

הרכבה המשוער של מכבי הרצליה: איתמר ניצן, מטייה מורץ', מארסיו ג'ובאניני, חיים מלכה, איתן עזריה, דייהו דיוויס, עומר בוקסנבוים, אושרי אלפסי, מהארן ראדי, כפיר אדרי, סעיד מקאסי.

עדכון ראשון 7.10.07 19:02
עדכון אחרון 8.10.07 17:58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully