וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין חדש תחת השמש הספרדית

7.10.2007 / 19:10

ריאל מדריד ניצחה את רקראטיבו 0:2 וממשיכה להוביל את הליגה, ברצלונה שוב הלהיבה ב-0:3 על אתלטיקו מדריד ועלתה למקום השני

בברצלונה קיוו לאובדן נקודות של ריאל מדריד כדי להפוך את הערב הזה למושלם, אחרי ניצחון 0:3 על אתלטיקו מדריד. לצערם, היריבה השנואה ניצחה גם היא, 0:2 את רקראטיבו הואלבה והיא ממשיכה להוביל את הליגה הספרדית. ברצלונה עלתה למקום השני על חשבונה של ויאריאל (3:2 מול אוסאסונה) והפער בינה לבין האלופה עומד על שתי נקודות. לה קורוניה ודודו אוואט השיגו 3 נקודות חוץ חשובות מול סביליה (0:1) ונמנעו מהסתבכות בתחתית.

ברצלונה - אתלטיקו מדריד 0:3

דייגו פורלאן ואתלטיקו קיוו להמשיך ביכולת המשכנעת שלהם מהשבועות האחרונים גם מול בארסה, אבל יש גבול. עם כל הכבוד לאתלטיקו, המבחן האחרון שלה היה מול ארצ'ייספור מהליגה הטורקית השניה בגביע אופ"א, בעוד שברצלונה כבר הצהירה כוונת בליגת האלופות.

ליונל מסי התעלל בהגנה של אתלטיקו כבר מפתיחת המשחק והאות הראשונה לשליטה של ברצלונה במשחק הזה הגיעה בדקה ה-16, כשמבצע אישי נהדר של מסי שפרץ מימין הסתיים בהדיפה רשלנית של אביאטי, מה שאיפשר לדקו להשתלט על הריבאונד ולדחוק מקרוב לרשת. ארבע דקות מאוחר יותר, מסי גם כבש אחרי דאבל פס מרשים עם רונלאדיניו. הפעם זה קרה מצד שמאל והפעם התוצאה על הלוח הייתה 0:2. צ'אבי השלים את החגיגה בדקה ה-90 כשהשתלט מקרוב על מסירת רוחב וכבש ממרכז הרחבה את השלישי.

ריאל מדריד - רקראטיבו הואלבה 0:2

האלופה הבלתי מנוצחת השיגה את ניצחונה השישי העונה בשבעה משחקים וכעת היא מובילה בשתי נקודות על יריבתה הגדולה ברצלונה.

בסנטיאגו ברנבאו חיכו 72 דקות לשער של האלופה, ומי שסיפק את הסחורה היה לא אחר מאשר רוד ואן ניטלרוי. דקה אחת לפני כן ההולנדי קיבל מסירת רוחב מראול, אבל החמיץ מקרוב. באותה דקה הוא קיבל בישול נוסף, והפעם כבש. גונזאלו היגואין כבש את השני לריאל בדקה ה-90 וקבע את תוצאת המשחק.

שאר המשחקים

אוסאסונה - ויאריאל 2:3

הצוללת הצהובה איבדה את מקומה השני בליגה הספרדית, וגם את הנקודה שיכלו להציל מהמשחק הזה לקראת הסיום. ג'וזפה רוסי העלה את ויאריאל ליתרון ראשון בדקה ה-20, אלא שאוסאסונה נהנתה שלוש דקות לאחר מכן משער עצמי של חאבייר ונטה כדי להשוות. דאדי השלים מהפך לזכות המארחים בדקה ה-34 אבל דייגו ליאל הישווה כעבור שתי דקות. כשנראה היה ששתי הקבוצות ישלימו עם התיקו, ירוסלב פלאסיל כבש את שער הניצחון לאוסאסונה בדקה ה-80.

סראגוסה - לבנטה 0:3

האורחת ממשיכה להסתך בתחתית והיא נועלת את הטבלה עם נקודה בודדת בשבעה משחקים. סרחיו גארסיה כבש את הראשון לסראגוסה בדקה ה-63, ריקרדו אוליברה הוסיף צמד בדקות 71 ו-83.

סביליה - לה קורוניה 1:0

אחרי שלושה מחזורים ללא ניצחון, דודו אוואט וקבוצתו השיגו שלוש נקודות יקרות ונמנעו מהסתבכות בתחתית. ריקי כבש את שער הניצחון ללה קורוניה בדקה ה-73. סביליה, לעומת זאת, ממשיכה להידרדר, וחואנדה ראמוס ראה את חניכיו משיגים הפסד ליגה רביעי ברציפות. עצוב.

אתלטיק בילבאו - אלמריה 1:1

הבאסקים לא הצליחו להשיג את ניצחונם השני העונה, למרות היריבה הנוחה יחסית, והם מסתבכים בתחתית. חוזה אצ'בריה העלה את בילבאו ל-0:1 בדקה ה-31, אלא שהקבוצה נותרה בעשרה שחקנים בעקבות הרחקתו של אסייר דל הורנו, שתי דקות לסיום. פליפה מלו הישווה לאלמריה בדקה ה-63.

מאיורקה - חטאפה 2:4

מאיורקה הצטרפה רשמית לצמרת עם ניצחון גדול על הקבוצה שמסתבכת בתחתית. פרנסיסקו סוזה העלה את חטאפה ליתרון מפתיע בדקה השניה, והשלים צמד שתי דקות מפתיחת המחצית השניה כדי להעלות את חטאפה ל-0:2. מאיורקה הגיבה בארבעה שערים בתוך 37 דקות של: איבגאזה (53, פנדל), אראנגו (70, 79) וראמיס (90). כל זה למרות הרחקתו של אריאל פריירה בדקה ה-60.

סנטאנדר - ויאדוליד 0:2

סנטאנדר השיגה את ניצחונה השלישי העונה, בעוד שויאדוליד ממשיכה להסתבך בתחתית. אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, אבי סמולארק כבש את הראשון לסנטאנדר בדקה ה-53. מוחמד צ'יטה קבע את תוצאת המשחק דקה לסיום.

מורסיה - בטיס 0:0

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully