וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן הפגיזה ברומא

7.10.2007 / 22:24

קאקה וג'ילארדינו הובילו את הרוסונרי לניצחון 1:5 על לאציו. רומא נצמדה לאינטר אחרי 0:2 על פארמה. פיורנטינה-יובנטוס 1:1

המחזור השביעי בליגה האיטלקית הושלם הערב (ראשון) עם ניצחון ענק של מילאן, 1:45 על לאציו ברומא. אחרי ניצחונה של אינטר על נאפולי אתמול (1:2), רומא שמרה על פער סביר מהאלופה המוליכה אחרי ניצחון 0:3 על פארמה בחוץ.

רומא צימקה את הפער מאינטר ל-3 נקודות ונצמדה למעשה ליובנטוס, שאיבדה ניצחון ממש לקראת שריקת הסיום של המשחק מול פיורנטינה, זה נגמר ב-1:1.

בתחתית, רג'ינה וליבורנו ממשיכות להסתבך ולנעול את הטבלה. סיינה התאוששה עם ניצחון 0:1 על אמפולי.

פיורנטינה - יובנטוס 1:1

הקרב על המקום השני היה כל כך קרוב לבניצחו של הגברת הזקנה, אלא שפיורנטינה הוכיחה ברגעים המכריעים שלו, למה יש לה מה לחפש בצמרת הליגה.

השער הראשון במשחק נוצר כתוצאה מטעות קשה בהגנה של פיורנטינה. גמבריני ניסה להרחיק ברשלנות והכדור הגיע היישר לוינצ'נזו יאקווינטה. זה לא בדיוק השחקן שכדאי לאבד לו כדור וזה בדיוק מה שקרה בדקה ה-22 של המשחק. יאקווינטה כבש מקרוב וקבע 0:1 ליובנטוס. פיורנטינה חיכתה הרבה, אבל שער השיוויון הגיע בדקה ה-89, כאשר השופט פסק לפנדל בעקבות נגיעה של הכדור בידו של שחקן יובנטוס. אדריאן מוטו עשה את המצופה ממנו מהנקודה הלבנה והשאיר את פיורנטינה בלתי מנוצחת.

פארמה - רומא 3:0

פארמה נותרה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-26, כשברנארדו קוראדי הורחק. לזכותה של רומא יאמר כי המשחק הוכרע כבר לפני כן וכשהשופט שלף את האדום לחובת פארמה, רומא כבר הובילה 0:2.

פרנצ'סקו טוטי לא עוצר וגםם הפעם הוא פתח את החגיגה בשער בדקה השניה. אלסנדרו מאנסיני כבש את השני לרומאים בדקה ה-21. הסקורר של רומא לא הסתפק בשער אחד ו-8 דקות לסיום המשחק, פרנצ'סקו טוטי השלים צמד וקבע את תוצאת המשחק, 0:3.

לאציו - מילאן 5:1

לפי המיקומים שלהן זה היה קרב טבלה טיפוסי, אבל הרוסונרי רצו להוכיח שמקומם הטבעי הוא הרבה יותר גבוה והם עשו זאת בגדול עם ניצחון ענק ברומא.

מאסימו אמברוסיני פתח את החגיגה של מילאן בדקה ה-16, אבל סטפנו מאורי הישווה ללאציו בדקה ה-23. מהשלב הזה והלאה, המארחים איבדו את הדרך שלהם ואיפשרו למילאנזים חופש פעולה במפגן המרשים ביותר שלהם העונה, שהוביל אותם לניצחון ליגה שני. קאקה כבש את הראשון שלו בפנדל בדקה ה-33 והשלים צמד בדקה ה-52 כדי לקבוע 1:3. אלברטו ג'ילארדינו כבש את הרביעי בדקה ה-70 והשלים גם הוא צמד, כשחתם את התוצאה בדקה ה-79.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

שאר המשחקים

קטאניה - ליבורנו 0:1

המארחת הסיציאליאנית השיגה את ניצחונה הראשון העונה מול נועלת הטבלה, ופתחה פער קטן אבל משמעותי מהקו האדום. גנארדו סארדו כבש את שער הניצחון בדקה ה-20.

גנואה - קליארי 0:2

גנואה השיגה ניצחון שלישי העונה, שכבר ממקם אותה בצמרת הטבלה. מרקו בוריילו כבש את הראשון לגנואה בדקה ה-58, מרקו די ואיו חתם את התוצאה בדקה ה-73.

סיינה - אמפולי 0:3

המארחת מטוסקנה הצליחה לטפס מעל לקו האדום עם ניצחונה הראשון העונה. מאסימו מקרונה כבש את הראשון לסיינה מפנדל בדקה ה-65, תומאס לוקאטלי כבש את השני בדקה ה-79 ודניאלה גאלופה השלים את החגיגה בדקה ה-82.

פאלרמו - רג'ינה 1:1

האקשן הגדול של המשחק הזה התרחש במאני טיים. המארחים מסיצילה נותרו ב-10 שחקנים שתי דקות לסיום, בעקבות הרחקתו של ג'וזפה ביאבה. מהצד השני, ניקולה אמורוסו העלה את רג'ינה ל-0:1. זה לא ממש הספיק לאורחים וממש בתוספת הזמן, היה זה קרבאליו דה אוליברה שהישווה לפאלרמו.

טורינו - סמפדוריה 0:1

גם טורינו השיגה נקודות יקרות בתחתית מול הקבוצה שסיימה את דרכה בסוף השבוע האחרון בגביע אופ"א, ונראית רע בזמן האחרון. יוג'יניו קוריני כבש את שער הניצחון לטורינו בדקה ה-88.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully