וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאלטי עושה כביסה רק בבית

7.10.2007 / 15:21

אחרי ההפסד ליונייטד בצ'מפיונס התפתח עימות בין מגן רומא, פאנוצ'י, למאמנו, ששומר על שתיקה בעניין. האם טיאגו מנדס ייפרד מיובה?

מאמן רומא, לוצ'יאנו ספאלטי, לא ממש מרוצה מהתנהגותו של מגן הקבוצה כריסטיאן פאנוצ'י. אחרי הפסד החוץ בצ'מפיונס למנצ'סטר יונייטד (1:0), התפתח, לפי התקשורת האנגלית, עימות בין השניים, וכנראה היה זה המגן שהדליף פרטים בעניין.

"אני מאמין שעלינו לכבס את הכביסה המלוכלכת בבית", הגיב ספאלטי לידיעות והוסיף, "זו היתה חוויה שלא מקובלת עלי, כי חייבים להשאיר את הכביסה לא חשופה, אחרת היא מתלכלכת יותר. אני אעשה את הבחירות שלדעתי יתרמו לרומא ולא אף אחד אחר".

מנדס בדרך החוצה מיובה?

טיאגו מנדס ממשיך לשגע את יובנטוס, ובעיקר את התקשורת האיטלקית. קשרה לשעבר של ליון, אחריו רדפה יובנטוס בקיץ, ושילמה תמורתו בתחילת העונה 13 מיליון יורו, לא בטוח אם יסיים את העונה בטורינו.

מנדס בן ה-26, רשם רק הופעה אחת במדי הזברות, ופציעתו מנעה מקלאודיו ראניירי לשלבו בקבוצה. באיטליה מדווחים כי בינואר עשוי הקשר לעבור לפורטוגל, וכי ספורטינג ליסבון ופורטו מעוניינות בו. כשבקישור הביאנקונרי עושים חיל אנטוניו נוקרינו, כריסטיאנו זאנטי וסרג'יו אלמירון, הגברת הזקנה לא ממש מרגישה בחסרונו של הפורטוגלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully