וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: שינויים בבאר שבע ובעכו

אייל בן יעקב

7.10.2007 / 12:05

חנן פדידה סיכם בבירת הנגב: "מקווה לעזור לבלבול ולקבוצה לעלות לליגת העל". ליאור לינדר ביקש לעזוב את עכו בשל משבר עם לחמן

החלוץ האשדודי בן ה-25 חנן פדידה חתם היום (ראשון) על חוזה בבירת הנגב, עד תום העונה. לאחר שיועבר חוזהו ברשות לבקרת תקציבים הוא צפוי לערוך אימון ראשון העונה בקבוצה.

פדידה שיחק בשנתיים האחרונות בהפועל באר-שבע, ובפגרת הקיץ האחרונה חזר לקבוצת האם שלו, מ.ס אשדוד. בחודשים האחרונים הוא השתייך לסגל הרחב של אלון חזן, ואף שותף במספר משחקי אימון.

פדידה אמר היום: "אני שמח לחזור להפועל באר-שבע ומקווה לעזור לה להיות במגמת עלייה עד לליגת העל. שיחקתי אצל מרקו בלבול בקדנציה הקודמת שלו בבאר-שבע ואני זוכר את התקופה הזו כטובה מאוד מבחינתי, כשהבקעתי 8 שערים בשלושה חודשים. אני מרגיש מחובר לבאר-שבע, הקבוצה והעיר".

במקביל הועבר הבוקר ברשות לבקרת התקציבים גם חוזהו של החלוץ הברזילאי החדש ליאנדרו סימיוני, שיצטרף מחר לאימונים. בדרום מקווים שעם שתי החתמות אלו תשתפר יכולתה ההתקפית הרעועה של הפועל באר שבע העונה, שכבשה רק בשניים מתוך חמשת משחקיה העונה.

העיתונאי אייל חטב מונה היום לדובר הקבוצה באופן רשמי. חטב יהיה ממונה, בין השאר, על שיפור הקשר בין הקבוצה לבין אוהדיה, וכן על הקמת אתר רשמי לקבוצה.

* ליאור לינדר, שחקנה של הפועל עכו, ביקש להשתחרר היום מהקבוצה.לינדר, שהגיע העונה מהפועל רעננה, לא מרוצה בעכו, ובינו לבין אייל לחמן קיים משבר אמון מאז העימות שהתרחש ביניהם במהלך משחק גביע הטוטו נגד הפועל ר"ג. בעכו מסרבים לשחררו. מספר קבוצות מעוניינות בשירותיו של לינדר, ביניהן הפועל רעננה ואחי נצרת.

*ברמת-השרון המובסת לא מרימים ידיים, והיום החתימה הקבוצה את החלוץ רונן שוורצמן, ששוחרר העונה מהפועל עכו. שוורצמן בן ה-29 שיחק בקבוצה בעבר והותיר רושם טוב. גם תומר ברוקס שהגיע מאשדוד חתם היום סופית בקבוצה, ויעמיק את האפשרויות ההגנתיות על הספסל של צביקה צמח.

* קובי חסן לא יגיע להפועל פתח תקוה. הקבוצה קיימה היום ישיבה בהשתתפות ההנהלה והצוות המקצועי בה הוחלט כי תישאר עם הסגל הנוכחי, לפחות עד מועד ההעברות הבא שייפתח בחורף. דובר הקבוצה מסר: "מאז שהושלם סגל הקבוצה עם חזרתם של יובלדיו, קאסום ואייל שן, הקבוצה מראה שיפור ביכולת. יש לנו אמון בסגל הנוכחי ואנו מאמינים שהתוצאות ימשיכו בהתאם. אם בחודש ינואר נרגיש שיש צורך בחיזוק, לא נהסס לעשות כן. אנו מקווים שיפסיק כל מחול השדים סביב שמות חדשים, ושנוכל להתרכז בשקט לקראת המשימה החשובה ביותר- החזרה לליגת העל.

* הפועל רמת גן החתימה היום את דנדי אוקנגו, שנבחן בקבוצה בתקופה האחרונה. אוקנגו משחק כקשר אחורי אך יכול לשחק גם כבלם ומטרת החתמתו הייתה חיזוק החלק האחורי של האורדונים, שמנה עד עתה לא יותר מ-5 שחקנים. קובי חסן יישאר בקבוצה, אך כרגע נראה כי הוא לא ישותף במשחקים הקרובים. "אנחנו לא מעריכים פה במועדון שחקנים שהצהירו על רצונם לעזוב" אמרו היום בקבוצה, ורמזו על היחס אותו צפוי חסן לקבל מעתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully