וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפק ודנין חתמו בחיפה

קשרה של בית"ר ירושלים סיכם בקרית אליעזר ל-3 שנים. המגן דנין יושאל עד תום העונה, ובעקבות כך לוי ייתרגל את מסיללה בקישור

הדיונים סביב העברתם של עמרי אפק ואלירן דנין מבית"ר ירושלים למכבי חיפה, הגיעו היום (ראשון) לסיומם. בדיון שנערך היום בין סוכני השחקנים, ראשי חיפה ובית"ר נקבע כי אפק יימכר לחיפה, ואילו דנין יושאל עד סוף העונה לשורות הירוקים, עם אופצייה לרכישת כרטיסו בתום העונה. השניים חתמו היום על חוזיהם במועדון, ויצטרפו לאימוני הירוקים ביום שלישי הקרוב.

בכך חיפה מחזקת את הגנתה עם צירופו של דנין לצד השמאלי של ההגנה, וכן למאמן מכבי חיפה, רוני לוי, תהיה אופציה נוספת בקישור עם החתמתו של אפק. לוי יתרגל באימונים הקרובים את הקשר פיטר מסיללה כקשר שמאלי. מסיללה, שתופקד בעמדה הזאת במדי נבחרת דרום אפריקה, הציג יכולת טובה בשני המשחקים האחרונים. הסיבה לכך היא שהמגן השמאלי, אלירן דנין, שחתם היום על חוזה לעונה אחת בקבוצה. הנשיא יעקב שחר כבר הודיע ללוי כי בתום העונה הוא ירכוש את אלירן דנין ויחתים אותו על חוזה ארוך טווח, ככל הנראה לארבע שנים נוספות.

דנין קיבל מסר מהצוות המקצועי כי הוא יקבל הזדמנות ראויה להילחם על מקומו בהרכב ואין כוונה להשאיר אותו מחוץ לסגל. חוזהו של אפק הוא לשלוש שנים, שיזכה את בית"ר ירושלים בפיצוי של כ-120 אלף דולר.

בקבוצה לא הופתעו מהיכולת שהציג אתמול ג'ובאני רוסו בניצחון על הפועל כפר סבא, והעניקו את הקרדיט למאמן, רוני לוי, שהתעקש על החתמתו בתחילת העונה למרות ששחר לא נשמע נלהב מכך. לוי אמר על רוסו: "הוא תורם לחיפה לא רק ביכולת הטובה שהוא מציג. הוא ידע להרים את הקבוצה ברגעים הכי קשים שלה". גורמים במועדון הבהירו הבוקר כי בתום העונה יציעו לרוסו להכריז על עונת פרישה ולסיים את הקריירה במועדון.

ואם כבר הזכרנו פרישה, אדורם קייסי שפרש ממשחק, הצהיר כי הוא מצטער על החלטתו. "במשך כל הקריירה שלי תמיד העדפתי מעשים על פני דיבורים, וכך בחרתי גם הפעם. החלטתי לפרוש מדבר בעד עצמה, אני מודה לכולם על השנים הארוכות יחדיו".

למרות שלא פתח בהרכב, יניב קטן נשמע אתמול מעודד לאחר המשחק. יחד עם זאת, בקבוצה ציינו לטובה את החלוץ תומר חמד, שרגע לפני הבקעת השער השני "משך" שני מגנים של כפר סבא לקצה הרחבה, ובכך איפשר לג'ובאני רוסו להישאר חופשי.

עדכון ראשון: 13:26, 07/10/07
עדכון אחרון: 17:10, 07/10/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully