וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר, מודה ועוזב ירוחם

שחקן מכבי נתניה התנצל בפני השחקנים, עטר ומאיר לוי על הכרטיס האדום שקיבל ב-0:1 על מכבי פ"ת. אכזבה גדולה מהסלובקי אנגלוביץ'

במכבי נתניה מרוצים מאוד מהנחישות ורוח ההקרבה של השחקנים אתמול בניצחון הדחוק 0:1 על מכבי פתח תקוה. האווירה הטובה בקבוצה איפשרה גם לאיתי שכטר לצאת בזול לאחר הרחקתו. שכטר, שיצא בכרטיס צהוב שני ששלף לעברו השופט מאיר לוי, הגיע בתום המשחק לחדר ההלבשה, הודה לכל השחקנים באופן אישי והתנצל על כך שהותיר אותם בעשרה שחקנים, ולאחר מכן עשה זאת גם בפני המאמן, ראובן עטר. המאמן ביקש משכטר להיות מרוכז יותר ולהימנע מצהובים ומאדומים. עטר נשמע נינוח ולא כעוס, ומאוחר יותר הודה גם המאמן לשחקנים ואמר להם: "כל הכבוד על רוח הלחימה ועל הנחישות".

משיצא שכטר מחדר ההלבשה ופגש בלוי, התנצל השחקן גם בפניו על נגיעות היד שהובילו לכרטיסים. לוי חייך לעברו ואמר לו: "אני מקווה שלמדת את הלקח". שכטר אמר הבוקר: "אני בהחלט מצטער על נגיעות היד המיותרות ולא מתבייש להודות בכך שטעיתי".

אכזבה גדולה בנתניה מהקשר הסלובקי סטניסלב אנגלוביץ', שנכנס בדקה ה-46. משחקו של אנגלוביץ' היה חלש ומפוזר, ולא מן הנמנע שבמידה שהשחקן לא ישפר באופן משמעותי את יכולותיו המקצועיות, ינופה בחלון ההעברות בינואר. גורם בנתניה אמר הבוקר: "השחקן הזה מראש לא היה צריך להגיע לקבוצה". גם הקשר הרומני זנו בונדאה זוכה לביקורת על יכולתו הפושרת. אותו גורם התייחס גם לבונדאה: "זה לא אותו שחקן, כנראה שעובר עליו משהו".

החלוץ הגנאי עבדל סאמד אוקוצ'ה זכה סופסוף לרגעי נחת מהאוהדים שהציקו לו לאחרונה. השחקן, שהיה מעורב בשער העצמי שכבש אסמעיל עמאר, נראה מחויך והתחבק ארוכות עם מנהל הקבוצה גדי חן וקצין התקשורת איציק גניש. הבעלים דניאל יאמר ניגש בסיום לאוקוצ'ה והביע בו אמון ותמיכה.

ביום שישי זכו שחקני הקבוצה בבונוסים מהמסע האירופי, ויחד עימם זכו אנשי המנהלה והצוות במענק בגובה מחצית מזה שקיבלו השחקנים. אורי אוזן, שחקן הפועל כפר סבא, שהיה שותף לסיומת במקום השני וזה שהוביל את המהלך לדרישה למענקים, התייחס בראיון לרדיו "קול נתניה" לעובדה ששחקנים שאינם בקבוצה כיום לא זוכים למענקים ואמר: "אני הייתי זה שהוביל את המהלך והייתי במו"מ עם ראשי המועדון. אחרי ויכוחים גדולים ודיונים עם צעקות בחדר הסכמתי לכך שכל מי שישחק בגביע אופ"א יזכה לבונוס, וזאת על מנת לסנדל את השחקנים החדשים שיגיעו לקבוצה. המו"מ התנהל במהלך הקיץ, והיום כשאני לא משחק שם מקובלת עליי ההחלטה. צריך לומר מילה טובה להנהלה, שהסכימה לתת מענק למרות שזה לא מופיע אצל אף שחקן בחוזה".

ממחר תתאמן מכבי נתניה כחודש ימים ב"דן קיסריה" עקב שזרוע החורף של הדשא בקופסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully