וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינת המנחוס: צ'לסי נוסעת לבולטון

7.10.2007 / 8:30

בשנים האחרונות מנצחת צ'לסי בקלות ב"ריבוק סטדיום" של בולטון. מה יהיה הפעם?

אברהם גרנט וצ'לסי יוצאים למבחן חשוב מאוד במסגרת המחזור התשיעי בפרמיירליג, מול בולטון ב"ריבוק סטדיום". אחרי שהשיג ניצחון ראשון באירופה, גרנט מחפש ניצחון ראשון גם בליגה, כאשר עד כה הוא אסף רק נקודה אחת משש אפשריות (הפסד 2:0 למנצ'סטר יונייטד ותיקו 0:0 מול פולהאם בבית). כעת נבדוק מה אומרים המספרים על המפגש כדי להקל עליכם, המהמרים.

את זה שצ'לסי עדיין לא משכנעת אנחנו כבר יודעים, אבל שימו לב לנתון הבא: צ'לסי השיגה העונה רק שלושה ניצחונות בשמונה משחקים, אך אף אחד מהם לא הסתיים ביתרון של יותר משער (2:3 על בירמינגהאם, 1:2 על רדינג ו-0:1 על פורטסמות'). ראוי גם לשים לב לכך שאת שני המשחקים האחרונים שלה, סיימה צ'לסי בעשרה שחקנים, אחרי שבשבוע שעבר דידייה דרוגבה הורחק, ואילו נגד השדים האדומים ג'ון אובי מיקל סיים את חלקו במשחק עוד במחצית הראשונה.

את בולטון פגשה צ'לסי אשתקד פעמיים במסגרת הליגה. במשחק הראשון, שנערך בבולטון, ניצחה צ'לסי 0:1 משער של מיכאל באלאק סמוך לסיום המחצית הראשונה. המשחק השני הסתיים בשוויון 2:2. ובכלל, כדאי לשים לב לכך שבארבע השנים האחרונות, צ'לסי ניצחה את כל המשחקים שנערכו בבולטון. ב-2006 היא לא התקשתה לגבור עליה 0:2 משערים של טרי ולאמפרד, במשחק שאולי זכור יותר בשל ההרחקה של טל בן-חיים, אז שחקנה של בולטון. ב-2005 וב-2004 ניצחה צ'לסי שוב באותה התוצאה, 0:2, כך שה"ריבוק סטדיום" עושה די טוב לכחולים מלונדון.

למרות שצ'לסי בצרות עד עכשיו בליגה, כדאי לכם להציץ במצבה של בולטון, שהייתה בשנים האחרונות אחת הקבוצות הטובות בליגה ואף השתלבה בגביע אופ"א, אולם השנה היא עוברת עונה רעה מאוד. בולטון מדורגת במקום האחד לפני אחרון והשיגה עד כה חמש נקודות בלבד, כולל ניצחון בודד (0:3 על רדינג). המארחים מגיעים למשחק לאחר שתי תוצאות תיקו 1:1 רצופות (עם דרבי וטוטנהאם). למזלה של בולטון היא מחזיקה בניקולס אנלקה הצרפתי, שכבש בשורותיה העונה חמישה שערים מתוך התשעה שלה.

אם כן, כעת הבחירה בידיכם. האם ללכת על הסטטיסטיקה שמראה שבשנים האחרונות צ'לסי מנצחת בבולטון (אם כן, סמנו 2 במשחק מספר 19 בטופס הווינר ותיהנו מיחס של 1.55), או לחילופין להמר על האינסטינקט שאומר שצ'לסי תמשיך ברצף השלילי שלה (X שווה יחס של 3.30, ניצחון ביתי של בולטון מניב יחס גבוה במיוחד של 4.40). הימור נוסף על המפגש ניתן למצוא במשחק מספר 20 בטופס. שיהיה בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully